پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

درباره نوین فوم

خانه » درباره نوین فوم
تاتامی
مجموعه صنعتی نوین فوم از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات فومی و لاستیک آغاز نمود. این شرکت تولید کننده عمده کفپوش‌های ورزشی و تاتامی مورد استفاده در مهد کودکها و اماکن ورزشی، محصولات فومی شنا ، یوگا و ایروبیک و ورق های فومی و اسفنجی مورد استفاده در صنایع کیف و کفش تجهیزات ورزشی ، قطعات صنعت خودرو سازی، انواع عایق صداگیر، عایق آکوستیک، عایق الاستومری  و قطعات ارتوپدی و پزشکی می باشد.
استفاده از تکنولوزی روز دنیا کادر متخصص و متعهد مشتری مداری و تعهد به ارایه بالاترین کیفیت ضامن بیش از یک دهه فعالیت نوین فوم به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان محصولات فومی می باشد.
مجموعه تولیدی و صنعتی نوین فوم با در اختیار داشتن ماشین آلات و تکنولوزی روز دنیا و با حذف واسطه ها قادر است بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به مشتریان خود عرضه کند. همچنین کادر مجرب این مجموعه با تکیه بر سالها تجربه، دانش فنی و قالب های صنعتی متنوع قادر است انواع ورق ها و محصولات فومی و لاستیکی مورد استفاده در صنایع و رشته های مختلف را در ابعاد و کیفیت مورد نظر مشتریان طراحی و عرضه نماید.

انواع فومهای تولید شده توسط ما:

 

ما طیف وسیع از انواع محصولات فومی و لاستیکی را تولید و به بازار ارایه می کنیم. در وبسایت نوین فوم در جهت رفاه حال مشتریان و همچنین سهولت آشنایی با محصولات و مراحل سفارش محصول، سیستم سفارش آنلاین محصولات قرار داده شده است. در این قسمت امکان سفارش تمامی محصولات همچون کفپوش لاستیکی ، تاتامی ، فومرول ،فوم سیبل تیراندازی، عایق آکوستیک  صوتی، عایق الاستومری و انواع ورق های فومی و همچنین تجهیزات فومی فراهم شده است. مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به صفحه سفارش محصول، کالای مورد نظر خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و از مزایای آن برخوردار شوند. قیمت محصولات ما به دلیل ارایه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب و کیفیت محصولات قالب رقابت با بهترین نمونه های خارجی می باشد.

خصوصیات فوم تولید شده توسط ما:

  • کیفیت برتر
  • انواع محصولات مناسب صنایع . مصرف کننده نهایی
  • بهترین قیمت انواع فوم
  • قابل مقایسه با بهترین نمونه های خارجی
  • تنوع رنگ، ضخامت و کاربرد

 

مزایای خرید از نوین فوم

 کیفیت برتر

تاتامی

 قیمت مناسب با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه

تاتامی

 امکان طراحی محصول مورد نیاز مشتری و تغییر ابعاد و سختی فوم به علت موجود بودن دانش، تجربه و تجهیزات متنوع در کارخانه

تاتامی

 ۵ درصد تخفیف ویژه برای ثبت سفارشات از طریق وبسایت

تاتامی