پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی برای اولین بار در سالهای ۱۳۹۰ – ۱۳۹۱ به طور فراگیر وارد بازار ایران شد. این محصول بین مربیان ورزشی و باشگاه داران به نام هایی مانند کفپوش لاستیکی، کفپوش گرانول و لاستیک ضربه گیر کف باشگاه معروف شد. با ورود این محصول به بازار ایران برای اولین بار باشگاه های بدنسازی شروع به سفارش کفپوش گرانولی برای پوشاندن کف باشگاه کردند. همزمان شهرداری ها و دهیاری ها با پی بردن به خصوصیات ضد آب و مقاومت بالای این محصول شروع به سفارش و خرید کفپوش گرانولی برای کف زمین بازی پارکها و کف سازی معابر و فضاهای عمومی نمودند. کفپوش گرانولی در ابتدا به عنوان محصولی وارداتی وارد بازار ایران شد. شرکت تولیدی نوین فوم در مدت زمانی کوتاه موفق به تولید کفپوش گرانولی به صورت عمده و با قیمت بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی در ایران گردید.کفپوش گرانولی

کفپوش گرانول و لاستیک نوین فوم  از با کیفیت ترین انواع کفپوش گرانولی و بدون اغراق دارای کیفیت مشابه نمونه های خارجی می باشد. این کفپوش مقاوم و ضربه گیر از بازیافت لاستیک تایر، پودر تایر و لاستیک گرانول تولید شده و جهت استفاده در پارک ها، فضاهای عمومی، لابی و ورودی اماکن تجاری و اداری و سالن های ورزشی کاربرد دارد. این محصول به اسامی تایل گرانول ، کفپوش لاستیکی، کفپوش پارک ، لاستیک ضربه گیر و لاستیک گرانول نیز نامیده می شود. مقاومت در برابر برف ، باران ، ضربه و نور خورشید و  کیفیت بالای کفپوش های گرانول و لاستیکی، از ویژگی های کفپوش گرانولی استاندارد تولید شده توسط نوین فوم می باشد. کفپوش گرانول و ضربه گیر لاستیکی نوین فوم با استحکام و ضربه پذیری بالا و مقاومت در برابر باد، باران و اشعه های خورشید محصولی بسیار مناسب جهت استفاده به عنوان کفپوش پارک، ضربه گیر زیر دستگاههای بدنسازی، لاستیک ضربه گیر دستگاه های بزرگ صنعتی و ماشین الات، کفپوش لاستیکی مترو، فوم کفپوش باشگاه ایروبیک و بدنسازی و سایر فضاهای رو باز و سربسته می باشد.

انواع کفپوش لاستیکی

کفپوش گرانولی تک رنگ و دو رنگ نوین فوم در دو نوع شانه تخم مرغی و پشت صاف تولید می شود. گرانول شانه تخم مرغی کاربرد فراوانی در پارک ها یا کارخانه ها و اماکن صنعتی و تولیدی دارد. همپچنین از کفپوش لاستیکی شانه تخم مرغی در محل نگهداری حیوانات نیز استفاده میشود. البته لازم به ذکر است نوع خاصی از این محصول به عنوان کفپوش اصطبل جهت زیر پای اسب نیز توسط نوین فوم تولید و ارایه می شود. همچنین کفپوش لاستیکی پازلی ، لاستیک پایه پرچم و کفپوش گرانولی رولی نیز از سایر انواع این کفپوش ها می باشند.  این محصول بنا به درخواست مشتریان محترم در ابعاد مختلف ۵۰ در ۵۰ یا ۱ متر در ۱ متر و با ضخامت های ۱۰ میلیمتر ، ۲۰ میلیمتر، ۲۵ میل و ۳۰ میل تولید می شود. هرگونه سفارش و تغییر در ابعاد و مشخصات این محصول با توجه به امکانات فنی و سفارش مشتریان امکان پذیر می باشد. کفپوش گرانولی

مزایای کفپوش گرانولی لاستیکی نوین فوم

  • ضربه گیری بسیار بالا مناسب زیر وزنه و ترد میل ، باشگاه بدنسازی ، زیر تجهیزات بازی در پارک و حیاط
  • ایمنی بالا برای تجهیز و ایمنی مدارس و مهدکودک
  • قابل شستشو و تمیز شدن
  • رویه مقاوم و ضد یو وی و اشعه خورشید
  • استقامت و دوام بالا در مکان های روباز در برابر برف و باران
  • تولید کفپوش لاستیکی در رنگ بندی متنوع و جذاب ( بالای ۳۰ رنگ)
  • امکان تولید کفپوش لاستیکی دو رنگ و طرح موزاییکی
  • ابعاد ۱۰۰ در ۱۰۰ و ابعاد ۵۰ در ۵۰ بسته به نیاز و سفارش مشتریان گرامی
  • ضخامت کفپوش ها از ۲ سانت تا ۸ سانتی متر
  • کیفیت استاندارد و ضمانت کارکرد به دلیل تولید با مواد استاندارد و کنترل کیفیت دقیق و استاندارد

تشک گرانولی دارای تمیزی و امنیت بیشتری نسبت به پوشش های چوبی و چمن مصنوعی میباشد.از این محصول می توان در داخل و خارج منزل نیز استفاده کرد. در صورت نصب استاندارد و اصولی شیارهای نازکی که در کف محصول تعبیه شده  زه کشی مناسبی را جهت عبور آب مانند کانال انجام خواهد داد.

کاربرد کفپوش گرانولی

یکی از کاربردهای مهم کفپوش لاستیکی، استفاده از آن در پارک ها و محیط بازی کودکان می باشد. در این محیط ها حفاظت از سلامت و امنیت کودک، یکی از اصول اساسی و تاثیر گذار می باشد. کودکان در زمین بازی از تحرک و جنب و جوش وصف ناپذیری برخوردار هستند. در نتیجه، مقوله امنیت و سلامت آنها بیش از پیش حائز اهمیت می شود. یکی از موارد بسیار مهم در تاسیس خانه بازی توجه به نکات ایمنی و ضربه گیری دیوار و کف است. استفاده از این نوع کفپوش ها به دلیل مقاومت و استحکام بالا، آسیب ها و صدمات جسمانی به کودک را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. در اثر افتادن کودک بر روی آن هیچ گونه آسیبی به او وارد نمی گردد. همچنین نرمی و انعطاف پذیری محصول، راحتی بیشتری را برای کودکان فراهم می سازد. در سالن های ورزشی این نوع کفپوش به دلیل مقاومت بالا در برابر جابجایی و لغزش کاربرد بسیار گسترده ای دارد. راحتی و ایمنی ورزشکاران در باشگاه های ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با استفاده از این مدل کفپوش در این محیط ها می توان ایمنی و سلامت ورزشکار را تامین نمود.

انعطاف پذیری و نرمی مطلوب این کفپوش های لاستیکی ، افزایش کارایی و عملکرد ورزشکار را با خود به همراه دارد. نوع استاندارد و با کیفیت این کفپوش در برابر ضربات وارد شده در ورزش یا سقوط دمبل و هارتل بدنسازی، انقباض و کشش لازم و کافی را دارد. این نوع کفپوش علاوه بر جذب ضربه ها، از پایداری و استحکام مناسبی نیز بهره می برد. کفپوش لاستیکی به دلیل ضخامت مناسب، اطمینان خاطر و حفاظت از ورزشکار را در برابر آسیب ها به نحو مطلوبی انجام می دهد. این محصول در برابر لغزش بسیار خوب عمل کرده و از افتادن و سر خوردن ورزشکار جلوگیری می کند. این مدل کفپوش از تمامی استانداردها و پارامترهای لازم برای تامین امنیت و ایجاد محیطی ایمن برای ورزشکار برخوردار می باشد. برخی از مهمترین مصرف کفپوش گرانولی از قرار زیر است:کفپوش باشگاه

  • استفاده در حیاط بیمارستان ها
  • کفپوش مدارس
  • کفپوش پارک و مترو
  • کفپوش باشگاه های بدنسازی
  • پل های عابر پیاده
  • کف فضاهای روباز و سربسته
  • کفپوش اصطبل حیوانات
  • کفپوش کناره های استخر شنا
  • کفپوش ورودی مترو و اماکن عمومی مانند پاساژها و مراکز خرید

قیمت کفپوش گرانولی

اگر قصد خرید کفپوش گرانولی برای کف باشگاه، پارک ، محیط بازی یا هر مکان دیگری را داشته باشید مطمئنا مایلید بدانید چه مبلغی باید برای این محصول هزینه کنید. قیمت کفپوش گرانولی که به طور استاندارد بر مبنای قیمت هر متر مربع این کفپوش ها محاسبه می شود یکی از مواردیست که تاثیر زیادی بر تصمیم نهایی مشتریان برای خرید کفپوش گرانولی دارد. با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه و بازار و همچنین حجم خرید، قیمت کفپوش گرانولی می تواند متفاوت باشد. عوامل موثر بر قیمت کفپوش گرانولی از قرار زیر است:

  • ضخامت کفپوش
  • درصد غلظت و نوع چسب به کار برده شده در کفپوش گرانولی
  • استفاده از دانه های ریز یا درشت ( هر چه دانه های گرانول ریز تر باشند مقاومت و کیفیت کفپوش بالاتر می رود)
  • صاف بودن، شیار دار بودن یا پایه دار بودن کف کفپوش ها

نکته مهم در خرید کفپوش گرانولی خرید به قیمت مناسب و منصفانه است. قیمت های پایین و بسیار ارزان کفپوش گرانولی می تواند ناشی از استاندارد نبودن و پایین بودن کیفیت باشد. از سوی دیگر قیمت های بالا نیز نمی تواند دلیلی بر کیفیت بالای محصول باشد. ما در نوین فوم به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کنندگان و فروشندگان کفپوش گرانولی همواره ارزانترین قیمت کفپوش گرانولی را برای کیفیت مناسب این محصول عرضه میکنیم . برای استعلام قیمت به روز و خرید کفپوش گرانول به قیمت ارزان و کیفیت مناسب فقط کافیست همین الان با شماره های تماس مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

خرید کفپوش گرانول مستقیم از کارخانه

توجه ما همواره  به تامین رضایت مشتریان بوده و فدا نکردن کیفیت تولید را سرلوحه کار خود قرار داده ایم. تجربه و دانش فنی متخصصین نوین فوم و اهمیت توجه به نیاز مشتریان عامی اصلی در کسب رضایت مشتریان از کفپوش گرانول نوین فوم می باشد. این محصول که به عناوینی مانند کفپوش لاستیکی، گرانول، کفپوش باشگاهی ، کفپوش پارک و لاستیک ضربه گیر نیز نامیده می شود با کیفیت عالی و دوام بالا در برابر آب و آفتاب به مشتریان گرامی عرضه می گردد. لازم به ذکر ا ست این محصول جز تولیدات صادراتی شرکت ما می باشد و دارای استانداردهای HIC و تست ضربه تایید شده در مقاطع مختلف زمانی می باشد. از این رو مفتخریم سالانه به طور مدام این کالای با کیفیت ایرانی را جهت تجهیز باشگاه و استفاده های ورزشی و سایر موارد به کشورهای همسایه مانند عراق ف آذربایجان و افغانستان صادر میکنیم. کفپوش گرانولی

این محصول در ضخامت ها و ابعاد مختلفی تولید می شود. در تولید کفپوش گرانولی باید از چسب مرغوب و درصد ترکیب مناسب چسب و رزین لاستیک استفاده کرد. برخی تولید کنندگان کفپوش گرانولی از کیفیت کار کم میکنند و جنس با کیفیت پایین را با قیمت پایینتری عرضه میکنند . این محصول با این روش تولید  عمر چندانی نخواهد داشت و در دراز مدت صرفه اقتصادی ندارد.  اگر مایلید کفپوش لاستیکی استاندارد را با قیمت مناسب تهیه کنید بهترین گزینه استفاده از کفپوش گرانولی تولید شده به شکل استاندارد است.

کفپوش گرانولی برای چه فضاهایی مناسب است؟

کفپوش گرانولی برای فضاهای داخلی و خارجی مناسب است. این کفپوش برای استفاده در محیط‌های سنگین با رفت و آمد زیاد و در زیر باد و باران  مناسب است. به عنوان مثال در سالن‌های ورزشی و باشگاه های بدنسازی، پارک‌ها، مسیرهای پیاده‌روی، محوطه‌های بازی کودکان، حیاط ویلا و غیره. همچنین این کفپوش برای محیط‌ های خانگی نیز مناسب است، به عنوان مثال در حیاط خلوت، سالن‌های ورزشی خانگی و غیره.

طول عمر کفپوش گرانولی چقدر است؟ 

کفپوش گرانولی یکی از انواع با دوام کفپوش های ورزشیست. ولی نباید فراموش کرد که این کفپوش هم یک محصول مصرقیست و طول عمر مشخصی دارد. طول عمر کفپوش گرانولی بستگی به کیفیت و نوع مواد استفاده شده دارد.  برای کفپوش‌های با کیفیت، طول عمر تقریباً ۱۰ تا ۱۵ سال است. ولی کفپوش های گرانولی با کیفیت پایین می تواند طول عمری حتی کمتر از ۱ سال داشته باشند. نگهداری و تعمیرات منظم کفپوش نیز می‌تواند عمر این محصول را افزایش دهد.

انواع کفپوش گرانولی و لاستیکی را می توانید به صورت آنلاین در همین صفحه مشاهده و با بهترین قیمت به صورت جزیی یا عمده از طریق تماس تلفنی و یا صفحه سفارش محصول سفارش دهید.  یک تماس تلفنی با شماره های تماس وبسایت و مشاوره رایگان با متخصصین فروش می تواند به شما در انتخاب کفپوش مورد نیاز با مناسب ترین قیمت کمک کند.  جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت کفپوش گرانولی، دریافت نمونه و نصب استاندارد و خرید کفپوش گرانول و لاستیک و مشاوره رایگان با مشاورین فنی نوین فوم تماس بگیرید.

 

 تصاویر کفپوش گرانول و لاستیک نوین فوم

 

مشخصات کفپوش گرانول و لاستیک نوین فوم

ضخامت20 میلی متر30 میلی متر40 میلی متر
ابعاد (سانتی متر)100 در 100100 در 100100 در 100
50 در 5050 در 5050 در 50

[ratings]
محصولات پیشنهادی