پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

عایق صوتی دیوار و فوم جاذب صدا

فوم عایق صوتی دیوار و آکوستیک نوین فوم محصولی مناسب جهت جلوگیری از نفوذ صدا و ایجاد فضایی آرام در منزل، محل کار و سایر محیط ها می باشد. این محصول با نام های دیگری مانند فوم صداگیر، عایق فوم صوتی دیوار، عایق صدای کف، عایق صوت ، فوم آکوستیک یا عایق جاذب صدا نیز شناخته می شود که به جنبه صداگیری این محصول اشاره دارد. همچنین نوع دیگری از این محصول نیز به عنوان فوم تاسیسات برودتی حرارتی برای عایق کاری لوله ها و اجزای کوره ها، پمپ و کمپرسور، تجهیزات چیلر و اسپلیت، سردخانه، دیگ بخار و سایر تاسیسات برودتی و حرارتی جهت جلوگیری از نفوذ سرمت و گرما و اتلاف انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر قصد دارید اتاقی را عایق صوتی کنید، یا استودیوی شخصی خود را بسازید، اولین چیزی که به ذهنتان می­رسد فوم­های صداگیر است. فوم عایق صدا در عین قیمت کم و نصب آسان، صداهای موجود در هر اتاقی را کاهش می­دهند.

امروزه ایجاد فضایی آرام و به دور از صداهای آزار دهنده برای سلامت روان بسیار حیاتی و از ملزومات زندگی مدرن می باشد. شرکت فوم و لاستیک نوین فوم با استفاده از تکنولوزی روز دنیا اقدام به تولید عایق صوتی دیوار و انواع فوم عایق صوتی آکوستیک نموده است. این محصول از فوم با دانسیته بالا ساخته شده و به خوبی از نفوذ صدا و آلودگیهای صوتی جلوگیری می کند.

عایق صوتی دیوار نوین فوم بنا به درخواست مشتری به صورت پشت چسبدار تولید و ارایه می شود و به راحتی بر روی دیوار نصب می گردد و از نفوذ نویز و صدا در محل نصب جلوگیری می کند.

فوم عایق صوتی دیوار و جاذب صدا در محل های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • در ساختمان ها جهت عایق چاله آسانسور و عایق صدا دیوار و سقف و کف
  • داخل موتور خودرو جهت جلوگیرب از نفوذ صدتی موتور به داخل خودرو
  • استودیو های ضبط صدا ، موسیقی و فیلم برداری
  • سالن های تیاتر و کنسرت
  • بیمارستان ها، مراکز بهداشت و درمان و آسایشگاه ها
  • سقف و دیوار اتاق منازل و اماکن اداری جهت جلوگیری از نفوذ صدای اطراف
  • اتاق های کامپیوتر، اتاقک ماشین آلات و دفاتر
  • کارخانجات و کارگاه های تولیدی و صنعتی و در مجاورت کمپرسور و موتور ماشین آلات صنعتی و موتورخانه
  • استفاده در منازل جهت جلوگیری از نفوذ صدای بیرون یا خروج صدای حیوانات خانگی

 

از دیگر ویژگیهای عایق صوتی دیوار نوین فوم می توان به نرمی، غیر قابل نفوذ بودن و قابلیت جذب صدای بالا اشاره کرد. عایق صوتی دیوار ، کف و سقف نوین  فوم به صورت ورقه یا رول فوم در ضخامت و ابعاد مختلف بسته به نوع کاربرد مورد نظر تولید و ارایه می گردد. فوم عایق صوتی نوین فوم جایگزینی مناسب و بهینه برای محصولات قدیمی مانند پشم شیشه و پشم سنگ می باشد.

این فوم در ابعاد ۱ متر در ۱متر  یا ۱ متر در ۲ متر و با ضخامت ۲٫۵ سانت تا ۷ سانت تولید می شود. جهت کسب اطلاعات بیشر و دریافت نمونه فوم صداگیر عایق صوتی دیوار و یا فوم عایق تاسیسات برودتی حرارتی با مشاورین ما تماس بگیرید.

 

 

[ratings]

 

محصولات پیشنهادی