پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

ورق فوم زیره کفش

ورق های زیره کفش (ٍای و آ) نوین فوم در آج و طرح های مختلف (سوزنی، تیشه ای، نیو لایت) با مقاومت فرسایشی بالا محصولی ایده آل جهت استفاده در زیره کفش و نقاطیست که در معرض سایش و برخورد مداوم با آسفالت و سطوح سخت می باشند. فوم زیره کفش ما که با سختی بالا و در رنگهای مختلف تولید میشود مورد استفاده تولیذ کنندگان عمده کفش در سراسر کشور از جمله اصفهان، تبریز، یزد و تهران می باشد. فوم کفاشی نوین فوم با درجه سختی مناسب با کاربرد در سه نوع نرم ، فشرده و نیمه فشرده تولید می شود.

نوین فوم با هدف جایگزینی محصولات خارجی و جلوگیری از واردات و خروج ارز اقدام به تولید محصولی به مراتب با کیفیت تر از مشابه های خارجی نموده است. همچنین فوم زیره کفش نوین فوم در تولید فوم زیره و تخت کفش رنگی و چند رنگ نیز به کار میرود. مقاومت بالای این محصول باعث شده تا در بسیاری موارد به عنوان جایگزین لاستیک و قطعات لاستیکی به کار گرفته شود . از این رو که این محصول دارای مقاومت سایشس بسیار بالا می باشد و در سایش با سطوح سخت مانند آسفالت ساییدگی پیدا نمی کند.ورق فوم مارپیچ

فوم کفاشی و سراجی نوین فوم علاوه بر استفاده در صنعت کیف و کفش در سایر صنایع و اصناف نیز کاربرد فراوانی دارد. از جمله موارد استفاده این فوم میتوان به استفاده در تولید قطعات خودرو، موس پد و زیر لیوانی تبلیغاتی و تولید قطعات پزشکی و ارتوپدی اشاره کرد. قیمت فوم  تولیدی ما بسیار رقابتی و کیفیت قابل رقابت با نمونه هتی خوب خارجی است. به همین دلیل انواع محصولات و ورق های فومی نوین فوم به صورت مداوم به کشورهای همسایه مانند ترکیه ، عراق ، افغانستان و سایر کشورها صادر می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه و مشاهده کیفیت فوم کفش نوین فوم با مشاورین ما تماس بگیرید.

قابلیت های ورق زیره کفش نوین فوم:

  • عایق در برابر آب و رطوبت
  • مقاومت فرسایشی بسیار بالا
  • ضربه گیر و مقاوم در برابر فشار و سایش
  • قابل شستشو با آب و مواد شوینده
  • قیمت مناسب و بسیار کمتر از سایر نمونه های خارجی با کیفیت بسیار بالاتر
  • تنوع رنگ و طرح
  • امکان لمینت با پارچه و لاستیک
  • استفاده در زیره کفش و تخت کفش چند رنگ و رنگی

تصاویر ورق فوم زیره کفش نوین فوم

مشخصات ورق فوم زیره کفش نوین فوم

ضخامت10 میلی متر15 میلی متر20 میلی متر22 میلی متر
ابعاد (سانتی متر)40 در 6540 در 6540 در 6540 در 65
60 در 9060 در 9060 در 9060 در 90
80 در 12080 در 12080 در 12080 در 120
100 در 130100 در 130100 در 130100 در 130
علاوه بر ابعاد و ضخامت های موجود امکان طراحی و تولید این محصول بنا بر کاربرد های مختلف و طبق نظر و سفارش مشتری نیز وجود دارد.

[rartings]
محصولات پیشنهادی