پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

فوم سیبل تیراندازی

فوم سیبل تیراندازی نوین فوم

فوم سیبل تیراندازی نوین فوم یکی از تجهیزات ورزشی تولید شده در مجموعه صنعتی ما می باشد. فوم فشرده و نیمه فشرده نوین فوم با دانسیته بالا مناسب ترین فوم جهت استفاده به عنوان فوم سیبل تیراندازی  می باشد. این محصول دارای دوام بالا و کیفیت بالا می باشد. ورزش تیر و کمان یکی از ریشه دار ترین ورزش ها در طول تاریخ می باشد و تیر اندازی همواره جایگاه ویزه ای در بین رشته های ورزشی داشته است. نوین فوم مفتخر است که با استفاده از تکنولوزی روز دنیا و دانش فنی مهندسین متخصص و متعهد خود فوم سیبل تیراندازی مورد تایید تیر اندازان را در اختیار علاقه مندان به ورزش تیر و کمان می گذارد. فوم سیبل تیر و کمان نوین فوم به دفعات مورد استفاده هییت های تیر اندازی و ورزشکاران تیر و کمان قرار گرفته است. این محصول جز تجهیزات ورزشی استاندارد و مورد تایید فدراسیون های ورزش تیر کمان در سطح کشور و خاور میانه می باشد.

ماده اصلی تشکیل دهنده این محصول EVA یا اتیلن وینیل استات می باشد . این فوم با فرمولاسیون فشرده و نیمه فشرده و به شکل ورق فومی بزرگ به ابعاد ۱۳۰ در ۱۳۰ سانت و با ضخامت بالای ۶ یا ۷ سانت تولید می شود و به خوبی جوابگوی نیاز ورزشکاران رشته تیر و کمان می باشد. با توجه به این نکته که نوین فوم خود تولید کننده اصلی فوم سیبل تیر اندازی در کشور می باشد و خرید از نوین فوم به معنای حذف واسطه ها می باشد ما قادریم فوم سیبل تیر اندازی را با بهترین قیمت در اختیار ورزشکاران رشته تیر و کمان و سایر مشتریان عزیز بگذاریم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فوم سیبل تیراندازی نوین فوم و سفارش این محصول با شماره های مشاورین ما تماس حاصل نموده یا از طریق فرم تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

 

تصاویر فوم سیبل تیر اندازی نوین فوم

[ratings]
محصولات پیشنهادی