پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

فوم بسته بندی

یکی از موارد استفاده فوم ای وی آ و پلی اتیلن نوین فوم استفاده به عنوان فوم بسته بندی می باشد. نوین فوم مفتخر است که یکی از نخستین شرکت ها در ارایه ورق فوم برای صنایع بسته بندی می باشد.  ورق فوم بسته بندی نیازمند سختی و چگالی مناسب می باشد، در غیر اینصورت پک بسته بندی به مرور زمان تغییر حالت داده و کارایی خود را از دست می دهد. ورق فوم صنعتی نوین فوم با چگالی و درجه سختی مناسب و فرمولاسیون نیمه فشرده و نرم مناسب انواع نیازهای محصولات مختلف صنعت بسته بندی می باشد.

ورق های فوم صنعتی نوین فوم بنا به کاربرد و استفاده در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید و ارایه می شود. ضخامت های معمول برای استفاده در مصارف بسته بندی عبارت است از فوم ۱۰ میلیمتر ، ۱۵ میلیمتر، ۲۰ میلیمتر و ۳۰ میلیمتر و ۴۰ میلیمتر. همچنین نوین فوم با در اختیار داشتن تجهیزات صنعتی روز و دانش فنی متخصصین قادر است فوم مناسب را برای مصارف خاص در ایعاد و ضخامت های مختلف طراحی و تولید نماید. فوم صنعتی نوین فوم به کرات برای تهیه جعبه ابزار و جعبه آچار خودرو استفاده می شود. این محصول با خاصیت ضربه گیری بالا و عدم انقال فشار در هنگام ضربه و افتادگی مناسب بسته بندی انواع ابزارآلات ، جعبه آچار، هدایای تبلیغاتی، شیشه، پلاستیک و محصولات تزیینی و دکوری حساس می باشد. همچنین این فوم مناسب برای محافظت محصول  در برابر ضربه و تکان های مسیردر هنگام فرستادن بسته های مختلف با پست و پیک به مشتریان فروشگاههای اینترنتی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فوم بسته بندی و مشخصات فنی آن و تصمیم گیری جهت انتخاب محصول مناسب و مشاهده و دریافت نمونه این محصول قبل از سفارش با مشاورین نوین فوم تماس گرفته و یا از طریق فرم تماس با ما با ما در ارتباط باشید..

 

تصاویر فوم بسته بندی

محصولات پیشنهادی