پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

میز پینگ پونگ

میز پینگ پونگ و تنیس روی میز نوین فوم با سطح صاف و قابلیت تا شوندگی محصولی مناسب جهت استفاده در مدارس، سالن های ورزشی و منازل می باشد. همچنین این محصول جزو وسایل و تجهیزات خانه بازی کودک نیز می باشد. ورزش تنیس روم میز یکی از مفرح ترین و مناسب ترین فعالیت های ورزشی و سرگرمی برای تمامی گروه های سنی از نوجوانان به بالا می باشد. این فعالیت ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط و سرزندگی سبب افزایش تحرک و سلامت نوجوانان و جوانان نیز می گردد. از این رو استفاده و انجام پینگ پونگ در مدارس و دانشگاه ها توصیه می گردد.

این محصول با ابعاد استاندارد و مشابه بهترین نمونه های میز پینگ پونگ خارجی طراحی و تولید شده . میز تنیس روی میز نوین فوم دارای خدمات نصب، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. جنس این محصول از چوب ام دی اف مرغوب می باشد و با پایه های فلزی چرخدار ساخته شده است. قابلیت تا شوندگی این میز ها سبب می شود این محصول بسیار کم جا باشد و فضای بسیار کمی را در محل استفاده اشغال کند.

خصوصیات میز پینگ پونگ نوین فوم :

  • ابعاد استانداد میز پینگ پنگ
  • قابلیت تاشویی و کشویی بودن که با جمع شدن این میز فضا کمتر اشغال شده و محصول جاگیر نمی باشد
  • دارای ضمانت کیفیت و اصالت محصول
  • بهترین قیمت میز پینگ پونگ
  • امکان تولید به صورت سفارشی با آرم ، طرح و رنگ بندی مورد نظر متریان گرامی
  • نصب و جاگذاری میز تنیس روی میز در محل مشتری در صورت نیاز و درخواست مشتریان گرامی

 

نوین فوم تامین کننده انواع تجهیزات خانه بازی مانند سرسره پلاستیکی کودک می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول، مشاهده نمونه ها ، قیمت میز تنیس روی میز،  خرید میز پینگ پونگ، میز فوتبال دستی ، میز بیلیارد و سایر تحهیزات ورزشی همین امروز با مشاورین نوین فوم تماس بگیرید.

تصاویر میز پینگ پنگ

میز پینگ پنگ

محصولات پیشنهادی