پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

استپ بدنسازی و آیروبیک

استپ فومی ۳ لایه یکی از محصولات مورد استفاده در باشگاه ها و اماکن ورزشی است. این محصول به نام تخته استپ فومی ، استپ ۳ لایه و تخته استپ ایروبیک نیز نامیده می شود. تخته استپ ها به عنوان یک وسیله کمکی در ورزش های هوازی مانند ایروبیک، یوگا و پیلاتس و همچنین ورزش بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرند. جنس استپ فومی ۳ لایه همانطور که از نام آن مشخص است، از نوعی ماده شیمیایی با نام فوم EVA و با تراکم بالا ساخته شده است. این ماده علاوه بر انعطاف بی نظیر، از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. در این مقاله در مورد ویژگی ها و کاربردهای این نوع از تخته استپ با شما صحبت خواهیم کرد.

استپ بدنسازی و ایروبیک نوین فوم مناسب باشگاه های ورزشی و انجام حرکات ورزشی و تمرینی در منازل و باشگاه ها می باشد. این محصول به نام هایی مانند تخته استپ ، استپ ۳ لایه فومی ، پله ایروبیک و تخته یوگا نیز نامیده می شود.

تخته استپ بدنسازی از جنس فوم نرم و بهداشتی تولید می شود. این محصول مناسب انجام حرکات ورزشی در مکان های مختلف است. وزن سبک . طراحی این محصول استفاده از آن را در باشگاه خانگی ، سالن فیتنس و بدنسازی و سایر اماکن فراهم می کند.  استپ ایروبیک و بدنسازی نوین فوم در دو نوع صاف ، یک رو آج و دو طرف آجدار تولید می شود. این محصول عمدتا به شکل استپ ۲ لایه و استپ ۳ لایه تولید می گردد و با رویه ثابت و رویه آج دار تولید می شود. ولی امکان تولید به صورت ۴ لایه و ۵ لایه نیز وجود دارد. همچنین امکان تولید این محصول در تمامی رنگ ها و در ترکیب رنگ بندی مد نظر مشتریان گرامی نیز وجود دارد.

استپ فومی 3 لایه

کاربرد استپ فومی ۳ لایه

استپ فومی ۳ لایه، دسته ای از تخته استپ های ورزشی است که در باشگاه های ارائه دهنده ورزش هایی مانند یوگا، پیلاتس، ایروبیک و بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این استپ ها فوم EVA ساخته شده است. این فوم، نوعی پلیمر نرم و انعطاف پذیر به نام اتیلن وینیل استات است که به دلیل دوام بسیار بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، غیر سمی بودن و دارا بودن قابلیت شستشو، به عنوان یک ماده مناسب برای ساخت استپ های فومی ۳ لایه در نظر گرفته می شود. میزان تراکم این ماده در این نوع از استپ ها، باعث استحکام بالا و در عین حال کارایی بهتر استپ های فومی ۳ لایه خواهد شد.

استپ های فومی ۳ لایه، به دلیل نوع ساختاری که دارند، در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.  استفاده از این استپ ها در بعضی از این اماکن، به صورت استفاده ورزشی است اما در بعضی از موارد نیز، این استپ ها به عنوان وسیله های کمک آموزشی و یا بازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.این محصول علاوه بر بدنسازی ، ایروبیک ، یوگا و پیلاتس به طور گسترده ای در ورزش های رزمی ، فیتنس ، رشته های ترکیبی ورزشی و تمرینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تخته استپ فومی اکثرا به شکل سه لایه تولید و استفاده می شود. ولی بنا به درخواست امکان تولید این محصول با ضخامت ۴ لایه و ۵ لایه و در ابعاد متفاوت نیز وجود دارد.  عمده کاربردهای استپ فومی ۳ لایه شامل موارد زیر است :

مهدهای کودک

استپ فومی ۳ لایه در مهدهای کودک و یا پیش دبستانی ها، معمولا به عنوان وسیله ای برای بازی های کودکانه و یا برخی از بازی هایی که محتوای آموزشی برای این رده سنی را دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

ورزش های ایروبیک، پیلاتس و یوگا

ورزش هایی مانند ایروبیک، پیلاتس و یوگا، از دسته ورزش هایی هستند که با کمترین امکانات و به صورت فردی یا گروهی قابل انجام هستند. در این ورزش ها، حرکت های هوازی و چربی سوز زیادی وجود دارد که برای انجام آنها، استپ های ورزشی به خصوص استپ فومی ۳ لایه بسیار مناسب است. این استپ ها به دلیل انعطاف بالا و ضخامت مناسب، جایگزین مناسبی برای استپ های فایبرگلاس یا وسیله های مشابه و مکمل خوبی برای مت یوگا محسوب می شوند.

باشگاه های بدنسازی

در ورزش بدنسازی، حرکت هایی وجود دارد که فرد در حین انجام آنها، سطح قابل توجهی از فشار را بر روی ستون فقرات و یا مفاصل خود تحمل می کند. استپ های ورزشی مانند استپ فومی ۳ لایه برای جلوگیری از آسیب رساندن این فشار به استخوان ها و عضلات بدن در حین ورزش بسیار مفید هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده تخته استپ فومی در مراکز کاردرمانی کودک و مراکز توانبخشی معلولین نیز کاربرد فراوانی دارد.

استپ فومی 3 لایه رنگی

 

ویژگی های استپ فومی ۳ لایه مناسب

استپ های فومی به همان اندازه که می توانند در ورزش ها مفید واقع شوند، در صورت انتخاب نوع غیر استاندارد، می توانند آسیب های زیادی را برای فرد به دنبال داشته باشند. از این روز لازم است تا شما در هنگام خرید، بتوانید از استاندارد بودن محصول مورد نظر خود، اطمینان حاصل کنید. استپ فومی ۳ لایه استاندارد، دارای ویژگی هایی است که عبارتند از :

ابعاد استاندارد

دارا بودن ابعاد مناسب، به عنوان یکی از ویژگی های اصلی استپ خریداری شده، حائز اهمیت است. انواع استپ فومی ۳ لایه در سایزهای مختلف تولید و به فروش می رسند و شما در هنگام خرید، بهتر است از استپ هایی با سایزهای متناسب با هدفی که از استفاده از این وسایل دارید، خرید خود را انجام دهید.

 تراکم بالا

تراکم بالا در استپ های فومی ۳ لایه، باید به گونه ای باشد که در سطح و کناره های استپ، سوراخ های بزرگ مشاهده نشود. تراکم بالا از این نظر حائز اهمیت است که این استپ ها نباید پس از استفاده، دچار تغییر شکل یا فرو رفتگی و یا به اصطلاح خوابیدگی پف استپ شوند.

لایه های فومی پرس شده

۳ لایه موجود در این استپ ها، باید توسط دستگاه پرس قوی به یکدیگر متصل شده باشند تا در هنگام استفاده و یا شستشوهای دوره ای، این لایه ها از یکدیگر جدا نشوند.

ضخامت متناسب با نوع ورزش

استپ های فومی ۳ لایه، در ضخامت های مختلف تولید می شوند. این موضوع که کدام ضخامت برای نوع ورزش شما مناسب است، نکته ای است که باید بسیار به آن توجه کنید. در ورزش هایی مانند بدنسازی، استفاده از استپ های ضخیم تر، برای تحمل فشار وارد بر آن، بسیار کارآمد تر از استپ های با ضخامت کمتر است.

دارا بودن اصطکاک مناسب

انواع استپ فومی ۳ لایه در ۲ مدل اصلی ساده و آجدار تولید می شوند. استپ های آجدار برای دارا بودن اصطکاک بیشتر در هنگام انجام دادن حرکت های هوازی در ورزش هایی مانند ایروبیک و پیلاتس، کارایی بهتری در مقایسه با استپ های ساده دارند و مانع از لیز خوردن فرد و ایجاد آسیب های فیزیکی خواهند شد.

 کاربرد تخته استپ

قیمت استپ فومی ۳ لایه

قیمت استپ های فومی ۳ لایه، به مواردی مانند طول استپ، ضخامت استپ، رنگ بندی، مواج یا ساده بودن و همچنین کیفیت و تراکم ماده استفاده شده در ساخت آن و همچنین برند تولید کننده استپ فومی ۳ لایه بستگی دارد.

 خرید استپ فومی ۳ لایه

گروه تولیدی ما، به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع استپ و کفپوش، مدل های مختلفی از استپ های فومی ۳ لایه را با ضخامت و طول متفاوت و با بهترین مواد اولیه تولید می کند. در استپ های تولیدی ما، تراکم بالا و کیفیت برش و ساخت توسط تیم متخصصان ما با دقت بررسی و انجام می شود. شما خریداران و مشتریان عزیز می توانید برای دریافت راهنمایی برای خرید انواع استپ فومی ۳ لایه، با کارشناسان ما در واحد فروش نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

مشخصات استپ بدنسازی فومی

  • ابعاد :  ۶۲ * ۴۰ سانتی متر
  • صخامت: ۳ لایه: ۹ سانتی متر – ۴ لایه: ۱۲ سانتی متر
  • جنس: فوم نرم ای وی آ
  • خاصیت ضربه گیر: باضربات وارده بروی آن صدمه ای برای زانوها ایجاد نخواهد شد. علاوه بر قیمت استپ فومی این خاصیت ضربه گیری و جلوکیری از آسیب از مزایای استپ فوم بر انواع استپ پلاستبکی می باشد.
  • ضد آب و قابل شستشو و تمیز شدن
  • وزن سبک و امکان حمل و جابجایی آسان

استپ فومی بدنسازی از سه لایه فوم رنگی تشکیل شده است. استپ های بدنسازی نوین فوم از فوم توپر و با کیفیت تولید می شود و لایه داخلی نیز تو پر می باشد. این نوع استپ مقاومت بالایی دارد و عمر زیادی خواهد داشت. برای خرید عمده استپ فومی سه لایه به ارزان ترین قیمت از کارخانه تولید کننده با شماره های تماس سایت تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت نمونه و تهیه استپ بدنسازی و ایروبیک نوین فوم با مشاورین ما در تماس از طریق شماره های تماس یا فرم تماس با ما در ارتباط باشید. همچنین برای تهیه انواع کفپوش ورزشی مانند تاتامی ، کفپوش لاستیکی و کفپوش مت یوگا نیز می توانید با مشاورین فروش ما تماس گرفته و از قیمت های مناسب و تخفیفات قابل توحه جهت سفارشات عمده انواع کفپوش و تجهیزات ورزشی ما استفاده کنید.

تصاویر استپ بدنسازی و آیروبیک و تخته یوگا نوین فوم

[ratings]
محصولات پیشنهادی