پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

تاتامی

تاتامی از محبوب ترین انواع کفپوش های ورزشی و چند منظوره می باشد. کفپوش فومی تاتامی مناسب جهت استفاده در باشگاه های ورزشی ، مهد کودکها و زمین های بازی کودکان میباشد. تاتامی از محبوب ترین کفپوش های ورزشیست که به دلیل وزن سبک، نصب آسان و قیمت مناسب استفاده و محبوبیت فراوانی دارد. نوین فوم به عنوان بزرگترین کارخانه تولید تاتامی در ایران از دهه ۸۰ اقدام به تولید تاتامی ورزشی برای باشگاه ها و سالن های ورزشی رزمی مانند کاراته و تکواندو نموده است. تاتامی نوین فوم  تا کنون به دفعات توسط فدراسیون های ورزشی، باشگاه ها و مهد کودک ها جهت تجهیز سالن های ورزشی و فضاهای ورزشی مورد استفاده قرار گرفته است. . تشک های تاتامی فومی از فوم انعطاف پذیر و نرم ای وی آ (EVA)  تهیه می شود و کاربرد فراوانی به عنوان پوشش و کفپوش های نرم و ایمن دارد.  کیفیت بالای تشک کفپوش  نوین فوم توجه خریداران این محصول درداخل و خارج از ایران را به خود جلب کرده و هم اکنون این محصول جزو محصولات صادراتی به کشورهای همسایه ایران می باشد.

راهنمای خرید تاتامی

تشک تاتامی

برای انتخاب و خرید تاتامی باید نکاتی مانند وزن تشک تاتامی، کیفیت رنگ و مواد تشکیل دهنده و  ضخامت و  تراکم تاتامی  را در نظر گرفت.

  • وزن: وزن و مقدار مواد به کار رفته در هر متر مربع کفپوش یکی از اصلی ترین نکات برای پی بردن به کیفیت و استاندارد بودن کفپوش های تاتامی می باشد. تشک تاتامی از جنس فوم ای وی آ می باشد. ماهیت فوم ترکیب مواد اولیه پلیمری می باشد که در بین سلول های آنها حباب های هوا وجود دارد. درحقیقت هوا در میان سلول های فومی محبوس می شود و محصول فومی را شکل میدهد. هر چه وزن مواد اولیه کمتر باشد نشان دهنده بیشتر بودن مقدار هوا و در نتیجه کم تراکم بودن و ضعیف تر بودن تاتامی می باشد. این نکته بسیار حایز اهمیت است زیرا برخی از انواع تاتامی در بازار که توسط تولیدی های غیر استاندارد تهیه می شود دارای وزن کمتری می باشند و به همان نسبت دوام و طول عمر کمتری نسبت به نمونه های سنگین تر و استاندارد تر دارند.  برای مثال یک کفپوش تاتامی ۲۰ میل باید حداقل  ۳ کیلوگرم ، ۲۵ میل ۳٫۵ کیلوگرم و تاتامی ۳۰ میل باید حداقل ۴ کیلوگرم وزن داشته باشد. 
  • قفل شدن کفپوش ها: کفپوش تاتامی اصطلاحا به کفپوش قفلی نیز معروف است. دلیل آن چفت شدن دندانه های تعبیه شده در اطراف تاتامی هاست. این دندانه ها در هم فرو می روند و باعث محکم شدن و ایستایی تاتامی ها روی کف می شود. در هنگام خرید تاتامی باید به کیفیت قفلها و درز نداشتن این قفلها توجه کرد
  • مورد استفاده: کاربرد و محل استفاده نقش اساسی در انتخاب کفپوش تاتامی دارد. اگر قصد تجهیز مهد کودک و خانه بازی را دارید یا قصد دارید از این کفپوش های فومی زیر استخر توپ بچه ها و تاب و سرسره پلاستیکی استفاده کنید به احتمال زیادی ضخامت های کمتر مانند تاتامی ۲۰ میل به خوبی پاسخگوی شما خواهند بود. ولی برای باشگاه های رزمی و ورزش حرفه ای بزرگسالان حداقل توصیه ما به شما خرید کفپوش ۲۵ میل و یا ۳۰ میل می باشد. البته قصد دارید سنگ تمام بگذارید و محصولی بسیار متراکم و با دوام با ضربه گیری بالا تهیه کنید قطعا باید تاتامی فدراسیونی را تهیه فرمایید.

دلایل متعددی برای انتخاب و استفاده از تشک فومی تاتامی وجود دارد. این تشک فومی در کارخانه نوین فوم با استفاده از عناصر و مواد بهداشتی، باکیفیت و ضد حساسیت تولیدشده است. نوع تولید تشک های فومی منحصربه‌فرد هستند. این کفپوش ها کمک می‌کنند تا در حین ضربه حالت مناسب بدن حفظ‌شده و نسبت سطوحی معمولی ، ضربه و فشار را کاهش می‌دهند. این فوم‌ها دارای توان تحمل فشار در طولانی‌مدت هستند. این محصول استفاده فراوانی در باشگاه های ورزشی ، سالن های مسابقات رزمی ، مهد کودک ، خانه بازی ، مدارس ، منازل و سایر اماکن دارد. نوع دیگری از این کفپوش ورزشی به عنوان تشک ایروبیک ، ژیمناستیک و تشک رزمی انفرادی به کار برده می شود.  البته این کفپوشها کاربردهای گوناگونی فراوان دیگری هم  دارد که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌نماییم.

موارد استفاده تاتامی

تشک های تاتامی شرکت نوین فوم با کیفیت عالی، قابلیت شستشوی آسان و خاصیت انعطاف پذیری و ضربه گیری بالا  تولید میشود. این کفپوش در رشته های مختلف ورزشی مانند بدنسازی، کشتی ، تشک جودو، تکواندو، کاراته و سایر ورزشهای رزمی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین فوم تشک تاتامی نوین فوم با نرمی و ضربه گیری بالا و رنگهای شاد متنوع مناسب ترین وسیله جهت استفاده به عنوان کفپوش و تجهیز فضاهای مورد استفاده کودکان در مهد کودک ها، پارکها، فضاهای بازی و اتاق کودکان است.

انواع مختلف کفپوش های ورزشی از دیرباز به طور عمده در باشگاه های ورزشی و اماکن تفریحی و ورزشی به کار گرفته شده است. کارخانه تولیدی نوین فوم با بهره گیری از بهترین ماشین آلات صنعتی و توجه ویژه به استانداردهای جهانی توانسته است خود را به عنوان تولید کننده عمده انواع تشک تاتامی و کفپوش فوم ورزشی در ایران معرفی کند. در این راستا موفق شده ایم رضایت مشتریان ثابت خود از جمله فدراسیون های ورزشی سراسر کشور ، مجمو عه های ورزشی وابسته به شهرداری های سراسر کشور و ارگانهای دیگر را حاصل نماییم .کفپوش تاتامی فدراسیونی استاندارد با دارا بودن سختی و خاصیت ضربه گیری مناسب مورد تایید مدیران ، مربیان و ورزشکاران حرفه ای در سراسر کشور می باشد. به همین دلیل به دفعات در مسابقات کشوری و بین المللی برگذار شده در کشور در رشته های رزمی به عنوان کفپوش تکواندو ، تشک جودو و کفپوش ورزشی سایر رشته ها مورد استفاده قرار گرفته است. قدرت ضربه گیری و برگشت پذیری  این محصول به صورتی است که از هرگونه ضرب دیدگی و  آسیب دیدگی ورزشکار در اثر پرتاب ، افتادن روی زمین یا اجرای فنون سنگین ورزشی روی تشک جلوگیری می کند.

از دیگر استفاده های کفپوش تاتامی استفاده به عنوان کفپوش مراکز توانبخشی و کاردرمانی کودکان می باشد. با توجه به حساسیت های کار با کودکان اوتیسم و دارای سندرم داون استفاده از کفپوش فومی ضربه گیر برای ایمن سازی کف و دیوار مراکز توانبخشی و کاردرمانی کودک بسیار معمول است. تجربه ، دانش، حذف واسطه ها وبهره گیری ازاستاندارد، تکنولوژی و متدهای روز دنیا در زمینه تولید انواع مجموعه تولیدی مارا قادر ساخته تا انواع کفپوش تاتمی را با بالاترین کیفیت و رقابتی ترین قیمت به بازار عرضه نماییم. از این رو فیمت تاتامی نوین فوم به نسبت سایر رقبا پایین تر می باشد. در صورت نیاز به مقایسه کیفیت و قیمت تاتامی و کفپوش ورزشی همین امروز با مشاورین فروش و فنی ما جهت بررسی و کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

خصوصیات کفپوش تاتامی

تاتامی و تجهیزات ورزشی فومی نوین فوم بر حسب مورد استفاده در ابعاد ، سختی و خواص مختلف تولید می شود. مجموعه تولیدی ما مفتخر است که با کسب دانش کافی و درک صحیح نیازدست اندر کاران رشته های ورزشی مشاوره مناسب را به دست اندرکاران ورزش کشور در زمینه انتخاب محصول مورد نظر عرضه نماید. همچنین تنوع آج و طرح های تاتامی نوین فوم دست مشتریان را برای انتخاب از بین بیش از ۲۰ نوع طرح تاتامی زیبا و متفاوت با رنگ های متنوع باز می گذارد. با توجه به نیاز رشته های مختلف ورزشی به کفپوش هایی با ضخامت و درجه سختی یا نرمی متفاوت فوم نوین فوم محصولات خود را در ضخامت های ۱۰و ۲۰و ۲۵و ۳۰و ۴۰و ۵۰ میلی متر عرضه می نماید. در صورت نیاز به مشاوره جهت انتخاب ضخامت و طرح مناسب جهت زمینه استفاده مورد نظر خود از طریق فرم آنلاین تماس با ما یا ایمیل  با تماس گرفته یا با  مشاورین فروش شرکت تماس تلفنی بگیرید.

همچنین فوم کفپوش نوین فوم با نرمی و ضربه گیری بالا و رنگهای شاد متنوع مناسب ترین وسیله جهت استفاده به عنوان کفپوش مهد کودک و اتاق بازی و تجهیز فضاهای مورد استفاده کودکان در مهد کودک ها، پارکها، فضاهای بازی و اتاق کودکان است. با توجه به تاثیر رنگهای شاد در روحیه کودکان نوین فوم اقدام به تولید طیف رنگی متنوعی از تاتمی و کفپوش و محصولات فومی مناسب مهد کودک و اماکن بازی کودکان با رنگهای شاد و ابعاد مختلف نموده است. این محصولات شامل کفپوش ۱ متری ، تاتامی پازلی ۵۰ در ۵۰ و ۳۰ در ۳۰ ، فوم های اسباب بازی و مبلمان کودک و فوم های آموزشی می باشد. با توجه به نرمی ، بی خطر بودن ، قابلیت شستشو و عمر و ماندگاری بالا این محصولات به سرعت جای خود را در مهد کودک ها ، سالن های بازی کودکان و اتاق کودک در خانه های مسکونی پیدا کرده. در حال حاضر این محصول در جهت ساختن لحظات شاد ، ایمن و  بی خطر برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای کفپوش تاتامی نوین فومتاتامی 50 در 50

  • وزن سبک و حمل آسان
  • بهداشتی و بدون پرز و مواد حساسیت زا
  • نرم و فاقد لبه و سطوح تیز و خراشنده
  • ارایه شده در طرح های آج متنوع و جذاب
  • قیمت تاتامی مناسب و پایین تر از بازار با حذف واسطه و خرید مستقیم از کارخانه
  • قابلیت ضربه گیری و ارتجاعی بالا که از آسیب دیدگی بر اثر ضربه یا زمین خوردن جلوگیری می کند
  • قابلیت شستشو با شوینده های رایج و ضد آب بودن که امکان استفاده از این کفپوش های فومی را برای سالیان طولانی فراهم می کند
  • سادگی نصب و امکان نصب و جمع کردن سریع به علت خاصیت قفلی و پازلی (تکه ها بدون نیاز به چسب در هم قفل می شوند)
  • کیفیت بالا و صادرات به اروپا و کشورهای همسایه

 مهمترین کاربردها

  •  سالن های ورزشی و بدنسازی
  • پارک و زمین بازی کودک
  • محوطه داخلی و حیاط مهد کودک
  • اطاق بازی کودک در منزل
  • کفپوش زمین بازی پارک و شهر بازی
  • در باشکاه های آیروبیک، ژیمناستیک و به عنوان تشک انفرادی
  • تاتامی تکواندو، جودو، کاراته و سایر باشگاه های رزمی و چند رشته ای
  • شیاپچانگ تکواندو
  • کفپوش برای تجهیز سالن های ورزشی چند منظوره و رزمی

نوین فوم مفتخر است بهترین کیفیت کفپوش تاتامی را با بهترین قیمت از دیرباز تولید و به صورت مستقیم به بازار عرضه می کند. کیفیت کفپوش های ما زبانزد  مصرف کنندگان می باشد. مجموعه ما بر خلاف برخی از تولیدی های تازه کار که در راستای سود کوتاه مدت کیفیت را فدای قیمت می کنند همواره کیفیت انواع کفپوش ورزشی و فومی خود را حفظ نموده است. همین نکته رمز ماندگاری و رضایت مدام مشتریان ما پس از حدود دو دهه تولید انواع فوم و کفپوش  و محصولات مرتبط ورزشی و صنعتی می باشد.

کیفیت و تولید انواع تاتامی

ما مفتخریم که بهترین کیفیت کفپوش رزمی و ورزشی و انواع فوم و فوم رول سایلنت و کفاشی را در بازار ایران عرضه می نماییم. خط تولید و ماشین آلات پیشرفته ، دانش فنی و نو آوری ما را قادر به تولید محصولی مشابه نمونه خارجی با خصوصیات صادراتی می نماید. مشتریان کارخانه ما را طیف وسیعی از اشخاص حقیقی ، باشگاه های ورزشی ، فدراسیون های ورزشی و رزمی از استان های سراسر کشور و ورزشکاران حرفه ای تشکیل می دهند. تاتامی کاراته ، شیاپچانگ تکواندو و تاتامی جودو  و کفپوش رزمی فدراسیونی از انواع متفاوت این محصول می باشد.

در تهیه و تولید تاتامی رعایت مسائل بهداشتی بسیار مورد توجه بوده تا در هنگام استفاده مداوم عاری از هرگونه آلودگی باشد. برای انواع تاتامی فدراسیونی قابلیت ارتجاع اهمیت بالایی دارد. تشک تاتامی به عنوان یک کفپوش حرفه ای در مسابقات نیز به کار می رود. نوعی از تاتامی با کیفیت بالا که به نام تاتامی فدراسیونی شناخته می شود دارای تراکم بسیار بالا و قابلیت ارتجاعی در حد مناسب برای ورزشهای حرفه ای و ورزش های رزمی مانند تکواندو، کاراته و کونگ فو  می باشد. خاصیت ارتجاعی تاتامی های فدراسیونی بالاتر از انواع تاتامی های معمولی و رایج در بازار می باشد و برای استفاده در مسابقات حرفه ای از طرف فدراسیون های بین المللی ورزشی مورد استفاده و تایید می باشد. به دلیل مواد اولیه مناسب و فشردگی مطلوب در تاتامی فدراسیونی می توان قابلیت تحمل فشار بیشتری را نسبت به انواع دیگر تاتامی در آن ملاحظه کرد.

همچنین نوعی از تاتامی به عنوان کفپوش کودک و مهد کودک تولید می گردد. کیفیت مناسب و قیمت کفپوش مهدکودک ما سبب شده است این کفپوش ها در بسیاری از مدارس سراسر کشور، مهدکودک ها و مراکز بازی و نگهداری کودکان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این محصول به عنوان کفپوش اتاق کودک در منازل مسکونی از سمت بسیاری از والدین جهت ایمن سازی اتاق کودک سفارش داده می شود.امروزه این محصول در مکان های متنوعی  مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل کیفیت و نرمی مطلوب کفپوش های تاتامی به عنوان کفپوش مهدکودک یا کفپوش اتاق کودک این کفپوش ها محصولی کاربردی برای سنین مختلف از کودکان تا بزرگسالان برای استفاده در مهدکودک و خانه بازی ها می باشد. در انواع مرغوب تر نوع آج به کار رفته و سفتی مناسب دارای ماندگاری بهتری هستند تا ساییدگی در آنها ایجاد نشود. در هر صورت پس از استفاده از یک طرف تاتامی می توان از طرف دیگر آن نیز استفاده کرد.

مشاوره خرید تاتامی مناسب

کارشناسان نوین فوم با سالها تجربه تولید و ارایه تاتامی قادر به ارایه خدمات و مشاوره برای سفارش و خرید بهترین نوع تاتامی مناسب با کاربرد و استفاده مشتریان گرامی می باشند.  ارسال بار به تمای مشتریان عمده و خرده در تمامی نقاط در اسرع وقت انجام می پذیرد. کفپوش های ورزشی و کفپوش گرانولی نوین فوم بارها به کشورهای مختلف صادر شده اند . این محصولات در کشورهای مختلف همسایه مانند عراق، افغانستان، آذربایجان و کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است. کیفیت عالی و قیمت مناسب این محصول ما آنرا در زمره محصولات صادراتی ایران به کشورهای مختلف قرار داده است. برای خرید تاتامی عمده، سفارشات جزیی و جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره تشک کفپوش مهدکودک و ورزش های رزمی، دریافت نمونه، قیمت فروش و خرید تاتامی با شماره های تماس مشاورین شرکت تماس بگیرید.

 

تصاویر تاتامی نوین فوم

طرح های آج تاتامی نوین فوم

مشخصات تشک تاتامی نوین فوم

ضخامت10 میلی متر20 میلی متر22 میلی متر25 میلی متر30 میلی متر40 میلی متر50 میلی متر
ابعاد (سانتی متر)100 در 100100 در 100100 در 100100 در 100100 در 100100 در 100100 در 100
50 در 5050 در 5050 در 5050 در 5050 در 5050 در 5050 در 50
30 در 3030 در 3030 در 3030 در 3030 در 3030 در 3030 در 30

محصولات پیشنهادی