پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

فوم قاب عینک

فوم قاب عینک برای ساخت قسمت محافظ قاب عینک مورد استفاده قرار می گیرد. جنس فوم قاب عینک از فوم سخت و فشرده ای وی آ و پلی اتیلن می باشد. این نوع فوم از نوع سلول بسته و واجد خصوصیات و ویژگی های مورد نیاز برای استفاده های صنعتی می باشد. سختی این نوع فوم در ضربه گیری و محافظت و جلوگیری از آسیب به بدنه و شیشه عینک در هنگام فشار و ضربه کاربرد زیادی دارد. این محصول به شکل ورقه های فومی بزرگ تولید می شود . بعد از پروسه تولید این محصول برش داده می شود و در ابعاد کوچک تر برای ساخت قاب عینک مورد استفاده قرار می گیرد.

فوم قاب عینک

برای نگهداری از عینک های طبی و آفتابی می باید عینک ها را در قاب های مخصوص عینک قرار داد. لایه داخلی قاب عینک دارای یک لایه فومی نرم و ضربه گیر می باشد. این محصول به ورق فوم قاب عینکی معروف است. یکی از روش های محافظت از عینک های طبی و افتابی استفاده از قاب عینک مناسب و ضربه گیر می باشد. استفاده از فوم با تراکم و ضربه گیری بالا تاثیر زیادی در شربه گیری محفظه نگهدارنده عینک دارد.

شرکت نوین فوم از دیرباز تولید کننده انواع فوم کاردستی و فوم های بسته بندی برای مصارف گوناگون می باشد. تجربه بیش از ۲۰ سال تولید انواع فوم و سفارش مداوم مشتریان نشانگر رضایتمندی مشتریان گرامی از تولیدات مامی باشد. تولید فوم قاب عینک باعث بی نیازی کشور از واردات این محصول و رونق گیری پروسه تولید انواع قاب عینک برای عینک های طبی و آفتابی شده است. مفتخریم که توانسته ایم گام کوچکی در راستای رونق تولید و صنایع ملی برداشته ایم.

خصوصیات فوم قاب عینک

  • سختی و ضربه گیری بالا و استاندارد
  • تهیه شده از مواد با کیفیت و درجه ۱
  • برش تمیز و یکدست تمام سطوح فوم
  • قابل تولید در ضخامت و ابعاد انتخابی و سفارشی
  • امکان تولید برای سفارشات عمده
  • بهترین قیمت فوم با خرید فوم قاب عینک به صورت مستقیم و بی واسطه از کارخانه تولید کننده

نوین فوم تولید کننده عمده انواع محصولات فومی و لاستیکی در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد. علاوه بر این محصول تولید و خرید سایر محصولات از جمله کفپوش تاتامی ، کفپوش گرانولی ، ورق گلسازی و کاردستی و فوم های صنعتی در مجموعه ما امکان پذیر است. برای مشاوره رایگان و سفارش و خرید فوم محفظه عینکی و سایر  محصولات با شماره های تماس مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

 

محصولات پیشنهادی