پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

فوم مخصوص کلاه تکواندو

فوم مخصوص کلاه تکواندو برای محافظت از بدن ورزشکار به ویژه ناحیه سر، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. فوم کلاه تکواندو استقامت و دوام کلاه تکواندو را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. در نتیجه، در اثر ضربات وارد شده به کلاه ورزشکار، به سبب خاصیت ارتجاعی و حالت پذیری کلاه تکواندو، سلامت جسمی و فیزیکی ورزشکار حفظ می شود. بدون تردید، نقش و اهمیت استفاده از کلاه به ویژه در ورزش های رزمی نظیر تکواندو را نمی توان نادیده گرفت. بر همین اساس، کلاه تکواندو یکی از ملزومات و تجهیزات حائز اهمیت و مهم این ورزش به شمار می رود. از آنجایی که سر به عنوان یکی از عضوهای حساس و در عین حال حیاتی بدن شناخته می شود، محافظت و تامین ایمنی این عضو از بدن، بیش از پیش ضرورت و اهمیت پیدا می کند. فوم نرم کلاه تکواندو

اهمیت و حساسیت بر روی این موضوع به اندازه ای مهم و برجسته تلقی می شود که فدراسیون جهانی تکواندو برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به ویژه در ناحیه صورت و سر، استفاده از فوم تکواندو را برای ورزشکاران این رشته اجباری و الزام آور نموده است. از آنجایی که ضربات پا در ورزش تکواندو یکی از اجزای اصلی و لاینفک این ورزش به شمار می آید، کلاه تکواندو ضمن جلوگیری از آسیب ورزشکار، قسمت های دندان، چشم، بینی و صورت ورزشکار را به نحو مطلوب از هرگونه ضربه و آسیب پوشش می دهد. بر همین اساس، فوم مخصوص تکواندو نقش حائز اهمیتی را برای دفع ضربات وارده شده در تکواندو و ورزش رزمی ایفا می نماید.

 

لزوم استفاده از فوم مخصوص ضربه گیر در تکواندو

فوم مخصوص گارد و کلاه تکواندو به سبب برخورداری از کیفیت مطلوب و ضربه پذیری مناسب، برای طراحی و تولید کلاه تکواندو در مقیاس وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد. بدون تردید، هدف اولیه و حائز اهمیت از انجام هر ورزش، حفظ سلامتی جسمی و فیزیکی و تامین امنیت ورزشکار به شمار می رود. بر همین اساس، ورزشکاران جهت ایمن سازی و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی، انواع و اقسام تجهیزات و ملزومات ورزشی را مورد استفاده قرار می دهند. کلاه مخصوص تکواندو نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. به طور کلی، ناحیه سر از جمله نقاط حساس و کلیدی بدن یک فرد به شمار می رود. بر همین اساس، در هنگام انجام فعالیت های ورزشی به ویژه ورزش های رزمی، حفاظت از سر افراد در درجه اول اهمیت قرار می گیرد.

ورزش تکواندو به سبب استفاده از پا به منظور اجرای فنون مختص این رشته، استفاده از کلاه تکواندو نمود بارز و برجسته می یابد. فوم مخصوص کلاه تکواندو در حفاظت از سر و ناحیه صورت ورزشکار، نقش پر رنگ و کلیدی را بر عهده دارد. امروزه برای ساخت و تولید کلاه های مخصوص تکواندو از متریال متنوعی استفاده به عمل می آید. فوم مخصوص کلاه تکواندو از جمله متریال بسیار باکیفیت و با دوام برای ساخت کلاه تکواندو به شمار می رود. چرا که علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا، از حالت پذیری و انعطاف پذیری مطلوبی نیز بهره می برد. از دیگر انواع فوم ضربه گیر مورد استفاده در ورزش های رزمی و تکواندو کفپوش تاتامی می باشد.

 

مشخصات بارز و برجسته فوم کلاه تکواندو

فوم مخصوص ساخت  کلاه تکواندو از متریال مرغوب و باکیفیت ساخته و تولید می گردد. سطح کیفی بالای این محصول، دوام و استحکام قابل توجه آن را با خود به دنبال دارد. در ورزش تکواندو به سبب ضربات پای محکمی که هر دو مبارز به سمت یکدیگر پرتاب می کنند، نیاز به کلاه مخصوص این رشته را بیش از پیش در کانون توجهات قرار داده است. بر همین اساس، فوم کلاه تکواندو به سبب استحکام و دوام مناسب، در برابر ضربات محکم پا، از مقاومت قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد. خاصیت ارتجاعی فوم بکار رفته در ساختار محصول، در هنگام ضربات وارده به صورت یک ضربه گیر عمل نموده و آنها را به نحو مطلوب دفع می نماید. به همین جهت، ضمن حفاظت از سر ورزشکار، آسیب های وارده به این قسمت را نیز به طرز بارزی کاهش می دهد. فوم کلاه تکواندو به بهترین نحو انرژی و فشار حاصل شده از ضربات را جذب نموده و از آسیب های جسمی و فیزیکی جدی به ناحیه سر و صورت فرد ممانعت به عمل می آورد. شایان ذکر است که کلاه گارد و زانوبندضربه گیر تکواندو از فوم های کاملا باکیفیت و خالص در رنگ بندی های مختلف و ابعاد گوناگون تهیه و در دسترس ورزشکاران قرار می گیرد. طول عمر بالا، بهداشتی بودن، بدون حساسیت و فاقد مواد شیمیایی و مضر، سطح کیفی بالا و دوام مناسب، از دیگر شاخصه های حائز اهمیت فوم کلاه تکواندو به شمار می آید.

مزیت های مؤثر و تاثیر گذار فوم تکواندو نوین فوم 

قیمت و کیفیت فوم کلاه تکواندو به سبب استفاده از مواد اولیه کاملاً بهداشتی و استاندارد در بافت خود، از مزایای تاثیر گذاری برای ورزشکاران برخوردار می باشد. ضریب ایمنی بالا، یکی از مزیت های مهم این محصولات به شمار می رود. استفاده از کلاه تکواندو به سبب خاصیت ارتجاعی و ضربه پذیری بالا، در حفاظت از سر و صورت تکواندو کار به خوبی انجام وظیفه می نماید. قیمت مقرون به صرفه و مناسب نیز از مزیت های شاخص فوم مخصوص کلاه تکواندو تلقی می شود. این امر امکان سفارش و خرید آن را به ویژه برای کودکان و نوجوانان علاقمند به تکواندو، به نحو مطلوب مهیا می سازد.

[ratings]

 

محصولات پیشنهادی