پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

فوم گلسازی

 فوم گلسازی یا فوم بلندر از انواع پر مصرف فوم های کاردستی می باشد. فوم گلسازی توسط نوین فوم در رنگ ها و طرح های مختلف مناسب جهت گلسازی و ساخت کاردستی تولید و  به مشتریان عرضه می شود. فوم گل سازی به شکل ورق بزرگ یا در لایه های کوچک تر با ابعاد و ضخامت های متفاوت و در رنگهای گوناگون بسته به نیاز و سفارش مشتری ارایه می شود. این محصول استفاده فراوانی در ساخت گل های مصنوعی بلندر، کاردستی کودکان و دانش آموزان و قطعات فومی تزیینی، بسته بندی و آموزشی به کار می رود. این نوع ورق فوم همچنین جهت ساخت اسباب بازی و محصولات فومی فکری سرگرمی نیز به کار می رود. این محصول به عنوان محصولی صادراتی نیز کاربرد های فراوانی دارد.

فوم گلسازی

فوم گلسازی به شکل ورقه های فومی در ابعاد مختلف تولید و عرضه می گردد و قابلیت برش خوردن و انحنا به شکل برگ و گل بلندر را دارا می باشد. فوم گل سازی بلندر با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا دارای کیفیت بسیار بالا تولید می شود و این امکان را می دهد گلهایی با حالتهای زیبا و جذاب تولید شوند.از خصوصیات مهم بلندر های نوین فوم تنوع بسیار بالا در رنگ و کیفیت فوق العاده زیاد آن می باشد.

ابعاد فوم گلسازی

  • ۶۰ در ۷۰ سانتی متر
  • ۳۰ در ۳۵ سانتی متر
  • ۱۵۰ در ۲۰۰ سانتی متر

خصوصیات فوم گلسازی

  • قابل تولید در رنگ های متنوع
  • ضخامت ۱ میلی متر ، ۲ میلی متر و بالاتر
  • مناسب برای ساخت گلهای فومی بلندر ، گلهای خنچه عقد ، گلهای بزرگ فومی و کاردستی
  • قیمت مناسب فوم گلسازی در خریدهای عمده
  • مناسب برای ساخت خنچه عقد، دسته گل و تاج گل عروس

عمدتا برای ساخت محصولاتی مانند گل بلندر خنچه عقد از فوم گلسازی ۱ میل و برای ساخت گلهای فومی بزرگ از فوم گلسازی ۲ میل استفاده می شود. آموزش گلسازی با فوم بسیار آسان و فعالیتی قابل انجام دادن در منزل می باشد. فوم گلسازی نوین فوم بسیار در بیش از ۲۰ تنوع رنگ و با قیمت ارزان تولید و به فروش می رسد. فوم بلندر گل سازی در رنگ ها و ضخامت های متنوع تولید و عرضه می گردد. نوع دیگری از فوم گل سازی و بلندر به عنوان فوم کاردستی تولید و برای تولید لوازم التحریر ، کاردستی و بورد و تخته اعلان مدارس مورد استفاده قرار میگیرد.

فوم گلسازی بزرگ

 

موارد کاربرد

فوم گلسازی بلندردر آموزشگاه های گلسازی و هنری جهت تولید و آموزش گل های فومی و تزئینی بلندر کاربرد فراوانی دارد. فوم گلسازی بلندر  به صورت ورقه های فوم در ابعاد ۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر،  ۶۰ در ۷۰سانتی‌متر و ۳۰ در ۳۵ سانتی متر تولید می شوند. می شود این فوم ها را به شکل گل‌های مختلف مانند گل شیپوری، گل رز سفید، گل شقایق و … بریده، حالت داده و با کنار هم چیدن آنها، گل‌های بسیار زیبای موجود در طبیعت را درست نمود. فوم های گلسازی در ۲۲ رنگ اصلی و ۲۰ رنگ فرعی موجود می باشند تا گلسازی راحت تر انجام شده و گل‌هایی با رنگ های طبیعی در اختیار مشتریان قرار گیرد.

ورق فوم گلسازی کاردستی

 

آموزش گلسازی با فوم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید گل های مصنوعی زیبایی که خریداری می کنید، چگونه ساخته می شوند؟ گلسازی با فوم هنری خاص و زیباست.  با یادگیری این هنر زیبا می توانید میز دکوراسیون منزل خود را خیلی شیک و جذاب به سلیقه خودتان تزئین کنید و یا گلهای فومی زیبا و جذابی به دوستانتان هدیه بدهید. تیم ما در نوین فوم در ادامه این مقاله قصد دارد ساخت گل با فوم را به شما آموزش دهد.  طبق آموزش زیر می توانید انواع گل های مختلف و زیبا را در انواع ابعاد، بسازید و در پایان تابلویی از گل های فومی زیبا را تهیه نموده و در منزل قرار دهید و لذت ببرید.

آموزش زیر مربوط به گلسازی با فوم و ساخت گل های زیبا و جذاب می باشد. با تهیه وسایل مورد نیاز می توانید شروع به ساختن این گل های زیبا نمایید.

وسایل مورد نیاز

برای شروع کار ساخت گلهای فومی به چندین ورق فوم گلسازی با رنگ دلخواه، قیچی، اتو، چسب، نوار گاترین و سیم روکش دار و البته قالب برگ و گلبرگ (ضروری نیست) نیاز دارید. مراحل ساخت گل با فوم در ۸ مرحله از قرار زیر است:

مراحل ساخت گل با فوم گلسازی

  1. برای شروع کار گلسازی ورقه های فوم گلسازی را طبق سلیقه خود برش بزنید.  سپس روی گلبرگ های برش زده شده مقداری رنگ روغن بریزید و یک یا دو قطره تربانتین نیز بریزید و با اسفنج مخصوص روی رنگ بزنید. اسنفج را ابتدا به جای دیگر بزنید تا اضافه ی رنگ گرفته شود و سپس به گلبرگ ها با ضربه بمالید تا بطور کامل گلبرگ ها رنگ و شکل خاص مد نظر شما را داشته باشند.
  2. سپس فوم گلسازی را اتو کنید. بدین ترتیب باید برای تمامی گلبرگ ها این کار را انجام دهید، تا گلبرگ ها کمی حالت و شکل بگیرند.طریقه اتو کردن گلبرگ ها بدین صورت است که ابتدا گلبرگ های فومی را روی یک سطح صاف بگذارید و رویش یک پارچه نخی بگذارید و اتو را رویش قرار دهید و چند ثانیه صبر کنید. سپس اتو را بکشید و دوباره برای چند ثانیه این کار را انجام دهید و بعد اتو را بردارید و گلبرگ ها را در دستتان حالت بدهید. تا وقتیکه فوم گرم هست میتوانید حالت بدهید. میتوانید لبه های گلبرگ ها را با انگشتتان بپیچانید یا با ابزاری مخصوص گلسازی به سمت بالاحالت بدهید.فوم گلسازی
  3. پس از این که گلبرگ ها را حرارت دادید، سیم مخصوص گلسازی روکش دار را بردارید و سپس یکی از گلبرگ ها رو دور سیم روکش دار بپیچانید و با چسب حرارتی بچسبانید. سپس گلبرگ دیگری بردارید و کمی بچرخانید دور گلبرگ اول که چسب زده اید. سپس گلبرگ های بعدی را کمی از قسمت انتهایش جمع کنید و چسب بزنید.
  4. به همین روش گلبرگ های دیگر را دور گلبرگ های چسب زده شده قبلی بچرخانید تا گلهایتان به حالت و سایزی که مدنظر شماست، برسد. حال، باید برگ ها را مطابق آموزش زیر تهیه نمایید. برای تهیه برگ ها نیز می توانید اشکال مختلف مدنظرتان را روی فوم بکشید و برش بزنید. سپس اتو کنید و کمی لبه ها را حالت بدهید.
  5. برای زیبایی و واقعی جلوه دادن برگ ها می توانید با استفاده از یک قیچی ابروی کوچک، لبه های برگ هارا به شکل تیز تیز برش دهید. سپس به اتو بچسبانید تا کمی حالت بگیرد.
  6. پس از اینکه برگ ها را بوسیله اتو حالت دادید، برگ ها را تا وقتی گرم هستند از وسط تا کنید و لبه هایش را حالت بدهید. تا وقتیکه خط وسط برگ ها واضح شوند این کار را ادامه دهید.
  7. حال برگ هایی که به شکل معمولی و ستاره ای ایجاد کرده اید میتوانید به گل هایی که بوسیله سیم روکش دار و گلبرگ ها ایجاد کردید، اضافه نمایید. ابتدا در وسط برگ های ستاره ای روزنه ای ایجاد کنید و از قسمت انتهای سیم روکش دار، به سمت بالا بکشید تا به گل ها متصل شوند. برای برگ های معمولی نیز می توانید به قسمت انتهایی گل هایتان با استفاده از چسب، اضافه نمایید.
  8. سپس گل هایی که تهیه کرده اید را دو تا دو تا یا سه تا سه تا کنار هم قرار دهید و بوسیله نوار چسب گاترین به همدیگر متصل کنید و بچسبانید. برای زیبایی و واقعی جلوه دادن گل ها نیز می توانید برگ هایی که تهیه کرده اید را بردارید و بوسیله قرار دادن کمی سیم روکش دار در پشت برگ ها و چسباندن سیم روکش دار به پشت برگ ها، آنها را به گل هایی که با سیم روکش دار و گلبرگ ها ساخته اید بوسیله نوار چسب گاترین، به قسمت انتهای گل ها و روی سیم روکش دار بچسبانید.همچنین میتوانید با استفاده از چسب بخار مخصوص روی برگ های گل هایتان اشک مصنوعی بواسطه باران، ایجاد نمایید که جلوه زیباتری به گل هایتان خواهد بخشید. مراحل بالا را طبق آموزش و به ترتیب ادامه دهید تا دسته گلی زیبا و ظریف از گل های رز و یا سایر گل ها، درست کنید و با تماشای آن لذت ببرید.

خرید فوم گلسازی

برای خرید فوم گلسازی با قیمت ارزان می توانید مستقیما با نوین فوم تماس بگیرید. از نکات مهم در مورد فوم‌های گلسازی نوین فوم، قابل شست‌وشو بودن آنهاست. شستشوی فوم بلندر گل سازی با آب امکان پذیر بوده و نیازی به استفاده از مواد شوینده نمی باشد. ضمنا با توجه به کارخانه بودن مجموعه نوین فوم امکان تولید فوم گلسازی در رنگها و ابعاد سفارشی نیز وجود دارد.  جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فوم گل سازی نوین فوم و بررسی و دریافت نمونه با مشاورین نوین فوم از طریق شماره تماس سایت یا فرم تماس با ما تماس گرفته و  مشاوره رایگان دریافت نمایید. نوین فوم تولید کننده انواع فوم مانند فوم گلسازی رنگی، کفپوش تاتامی ، فوم صنعتی، کفپوش مهد کودک و همچنین کفپوش گرانولی باشگاه بدنسازی و ورزشی می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید و قیمت فوم گلسازی و سایر انواع فوم و لاستیک با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید

 

بخشی از آموزش از این سایت ترجمه شده است.

تصاویر ورق فوم گلسازی نوین فوم

محصولات پیشنهادی