پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

پیست ماشین کودک

پیست ماشین کودک یا به اصطلاح شهر ترافیک یا پارک ترافیک کودک یکی از تچهیزات بازی جذاب و سرگرم کننده در شهربازی ها و مهدکودک هاست. امروزه والدین به خوبی می دانند که زمان حضور در زمین بازی چقدر برای رشد کودکان مهم است. استراحت برای عادت دادن کودکان به بخشی از ساختار و همچنین توانایی خلاقیت خود در همان زمان بسیار عالی است. اما زمانی که شرایط بازی تصادفی و غیرمنتظره باشد، کودک پیشرفت هایی را در بازی تجربه می کند که در غیر این صورت اتفاق نمی افتاد. رشد کودک در زمین بازی بر تمام زمینه هایی که کودکان برای رشد با مهارت های حرکتی بهینه و تخیل بارور نیاز دارند، اتفاق میافتد. در واقعیت اهمیت فعالیت فیزیکی برای کودکان امروزه امری ثابت شده است و تحرک در فضاهایی مانند پیست ماشین کودک یکی از مهم‌ترین بخش‌های رشد اولیه کودک است.شهر ترافیک کودک

اهمیت بازی کودکان در پیست ماشین بازی

پیست ماشین کودک مجموعه ای شبیه سازی شده از چند جاده و ماشین و موتور برای بازی کودکان و آشنایی با قوانین و علایم ترافیکیست. کف این پیست می تواند با کفپوش گرانولی یا کفپوش لاستیکی رولی پوشش داده شود. همچنین از کفپوش تاتامی در اطراف پیست استفاده میشود. برای ایمنی بیشتر می توان اطراف و دیواره ها را با دیوارپوش مهدکودک پوشش داد. همچنین با توجه به اینکه والدین علاقه به تماشای بازی کودکان خود دارندمی توان با نصب چندین صندلی پلاستیکی فضایی مناسب برای والدین در گوشه ای از خانه بازی ایجاد کرد.  از نظر فیزیکی، بازی خود به خود در زمین بازی با کودکان جدید و متفاوت می تواند به طور قابل توجهی رشد مهارت های حرکتی کودک را افزایش دهد. وقتی کودک در پیست ماشین کودک بازی می کند و نمی داند فعالیت بعدی چه خواهد بود، حس هماهنگی کودک سریعتر رشد می کند. بچه‌ها در زمین بازی بیشتر ماجراجو هستند، به این معنی که خودشان را مجبور می‌کنند تا بتوانند کارهایی را که می‌خواهند انجام دهند تا سرگرم شوند. در یک پیست ماشین، کودکان بدون اینکه متوجه شوند، سخت تلاش می کنند تا رشد فیزیکی و فکری خود را بهبود بخشند.

کودکان هنگام بازی در پیست ماشین درس های ارزشمند و گاهی سخت می آموزند.  توانایی کودک برای فکر کردن سریع به طور قابل توجهی رشد می کند زمانی که کودک هیچ ایده ای در آینده نداشته باشد. در یک محیط زمین بازی حتی در هنگام بازی با وسایلی مانند سرسره پلاستیکی کودکان یاد می گیرند که مهارت های اجتماعی خود را توسعه دهند و بفهمند چگونه در یک تیم بازی کنند و این به روحیه کار تیمی آن ها کمک میکند که کمک شایانی به آینده آن ها می کند.

وقتی کودک در پیست ماشین با دوستان خود بازی کند، یاد می گیرد که چگونه مهارت های فیزیکی و اجتماعی لازم را برای همگام شدن و سازگاری با سایر کودکان را توسعه دهد. برای یک کودک، چند چیز مهمتر از بازی است. وقتی کودک بازی می کند، از تخیل خود برای ساختن دنیای خود استفاده می کند. وقتی آنها شروع به اجازه دادن به دیگران در آن دنیا می کنند، آنگاه کودک سازش را یاد می گیرد. این تنها یکی از عوامل مهمی است که بازی در پیست ماشین کودک، برای رشد طولانی مدت یک کودک شاد و سازگار حیاتی است.

مزایای استفاده از پیست ماشین کودک

زمین های بازی سرپوشیده برای کودکان در هر سنی و به خصوص آنهایی که هوس بازی در آب و هوای خنک در یک محیط کنترل شده آرام را دارند عالی است. در زیر چند دلیل که پیست ماشین کودک به شما کمک می کند تا فضای مناسبی را برای کودکان فعال ایجاد کنید آورده شده است:

استفاده در همه فصول سال و ایجاد فضای امن برای کودکان

امروزه پیست ماشین کودک به طور فزاینده‌ای در مینی پارک ها و شهر بازی ها محبوبیت دارند اگر به فکر تاسیس خانه بازی کودک هستید از پیست ماشین بچه ها غافل نشوید. آنها مکانی امن برای رفتن به هنگام هوای سرد فراهم می کنند و مزایای زیادی را ارائه می دهند که زمین های بازی در فضای باز ندارند و از آن ها می توان در تمام طول سال استفاده کرد، زیرا مانند زمین های باز به آب و هوا بستگی ندارند. اگر به دنبال راه‌هایی برای فعال نگه داشتن بچه‌هایتان در حالی که هوای بیرون مناسب نیست، هستید، این می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

علاوه‌برآن پیست ماشین کودک، فضای امنی را برای بازی کودکان فراهم می کند. و دیگر نیازی نیست نگران فرزندتان که در حال بازی است باشید. پیست ماشین کودک به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را با فرزندان خود در حین بازی داشته باشید. به علاوه، اهمیت فعالیت های سازمان یافته را آموزش می دهد.

پیست ماشین کودک، از مواد باکیفیت و بادوام ساخته شده است و مواد و طراحی آن کاملاً مطابق با استانداردهای ایمنی است.

پیست ماشین کودک به بچه‌ها فرصت می دهد تا خلاقیت خود را کشف کنند

پیست ماشین کودک به فرزندان شما این فرصت را می‌دهد که خلاقیت خود را کشف کنند. این سازه‌ با وسایل بازی خود مانند ماشین و موتور و علایم راهنمایی دارای ویژگی‌هاییست که به بچه‌ها اجازه می‌دهد در حین بازی آموزش ببینند و به آنها اجازه می‌دهد چیزهای زیادی از یکدیگر بیاموزند. پیست ماشین، کودک را قادر می‌سازد تا مهارت‌های تفکر خلاق را توسعه دهند و ذهن تخیلی خود را بدون ترس کشف کنند. از طرفی به آنها کمک کند انرژی اضافی ناشی از نشستن در یک مکان در طول روز را بسوزانند.

پیست ماشین کودک ورزش بدنی را تسهیل می‌کند

سلامتی با فعالیت بدنی منظم شروع می‌شود. پیست ماشین کودک محیطی سرگرم‌کننده و جذاب را برای کودکان فراهم می‌کند. فعالیت‌ و بازی در پیست ماشین و شهر ترافیک کودک، بچه‌ها را قادر می‌سازد تا قدرت بدنی خود را توسعه دهند. فراوانی فعالیت‌های سرگرم‌کننده در یک مکان باعث می‌شود والدین به‌راحتی فرزندان خود را تشویق به حرکت کنند. ورزش بدنی طیف وسیعی از مزایای سلامتی را به فرزندان شما ارائه می‌دهد.

کودکان شما می‌تواند از ماشین‌های پلاسما، اسپیدی کار و ماشین‌پایی برای بازی در این محیط استفاده کنند. ماشین های پلاسما به توسعه سایر مهارت های حرکتی ظریف و هماهنگی دست و چشم کمک می کنند علاوه بر کمک به اختلالات پردازش حسی، ماشین‌های پلاسما همچنین به کودکان کمک می‌کنند تا مهارت‌های حرکتی ظریف دیگری مانند هماهنگی دست و چشم را توسعه دهند. ماشین پلاسما برای حرکت به پدال، باتری و موتور خارجی نیاز ندارد. اگرچه از اینرسی ساده برای حرکت به جلو استفاده می‌کند، اما همچنان فعالیتی است که می‌تواند به کودک شما کمک کند خون را به گردش درآورد.پارک ماشین کودک

فرصتی باورنکردنی برای یادگیری از طریق تجربه مستقیم

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری کودکان استفاده از تجربیات جدید است. یک پیست ماشین کودک، فعالیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که فرصت هایی را برای کودکان فراهم می کند تا از نزدیک با جنبه های مختلف رانندگی و قوانین راهنمایی و رانندگی را تجربه کند و بیاموزد.

بچه ها هیچ وقت برای یادگیری قوانین جاده خیلی کوچک نیستند. آن ها را در پیست ماشین کودک، پشت فرمان قرار دهید و به آن ها آموزش دهیدکه باید قوانین جاده را رعایت کنند، وگرنه تصادف می کنند. در واقع، صحنه‌سازی تصادف یک کمک آموزشی عالی است در حالی که سطح بالایی از ایمنی را در پیست ماشین کودک برای وی فراهم کرده اید. البته، تظاهر به یک راننده واقعی سرگرم کننده است، این سرگرمی علاقه آنها را حفظ می کند و به آنها کمک می کند قوانینی را که به آنها آموزش می دهید جذب کنند. بچه‌ها فکر می‌کنند که فقط سرگرم می‌شوند، اما در این فرآیند درس‌های ارزشمند ایمنی جاده را یاد می‌گیرند. به عبارت دیگر، آنها حتی قبل از اینکه در یک ماشین «واقعی» بنشینند، درک بهتری از قوانین جاده خواهند داشت.

پیست ماشین کودک، راهی عالی برای والدین و فرزندان برای گذراندن اوقات با کیفیت در کنار هم

پیست ماشین کودک، به والدین این فرصت را می دهد که مدتی را با فرزندان خود بدون نگرانی از آب و هوا بگذرانند.دبرخی از والدین ممکن است ساعت‌های بیشتری نسبت به دیگران کار کنند، به این معنی که آنها شانس زیادی برای گذراندن زمان با کیفیت با فرزندان کوچک خود ندارند. پیست ماشین کودک، فرصتی را برای آنها فراهم می کند تا در محیطی با تهویه مطبوع با فرزندان خود وقت بگذرانند، جایی که می توانند تمام روز را با هم بازی کنند و حتی اگر بخواهند بخوابند!

رشد مغز کودک در شهر ترافیک کودک

پیست ماشین کودک، همچنین فرصت های فراوانی را برای کودکان فراهم می کند که نه تنها از رشد فیزیکی و مهارت های حرکتی آنها حمایت می کند، بلکه به رشد تفکر شناختی نیز کمک می کند. به خاطر داشته باشید که رشد مغز به ویژه در چند سال اول زندگی کودک شما بسیار مهم است. استفاده از تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، استفاده از رنگ های متنوع ، قدرت تشخیص مسیر و بسیاری از موارد دیگر باعث تقویت سیستم بینایی بچه‌ها و توسعه مهارت‌های واژگانی تا بهبود هوش شناختی کلی آن ها می شود.

قیمت پیست ماشین کودک به صورت متر مربعی محاسبه می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و سایر محصولات با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

محصولات پیشنهادی