پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

صندلی ایستگاه اتوبوس

صندلی ایستگاه اتوبوس با وزن سبک و کیفیت بالا در دو نوع پشت دار و بدون پشتی تولید می شود. این محصول به نام صندلی پلاستیکی ایستگاه مترو نیز نامیده می شود.  خرید صندلی ایستگاه اتوبوس با قیمت مناسب از طریق سایت کارخانه نوین فوم به راحتی امکان پذیر است. این محصول از مجموعه وسایل مبلمان شهری می باشد. نوع دیگری از این صندلی های پلاستیکی به نام صندلی استادیومی یا ورزشگاهی شناخته می شود که در سالن های ورزشی و در سکوی تماشاگران یا کادر فنی استفاده می شود. همچنین این محصول به نام صندلی بیمارستانی نیز نامده می شود.

صندلی اتوبوس

امروزه با پیشرفت و توسعه ی جوامع شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان از یک سو و از سوی دیگر افزایش جمعیت شهرنشینی و مشکلات ناشی از آن، ضرورت فراهم‌کردن امکانات رفاه اجتماعی بیش‌ از پیش احساس می ‌شود و تقاضای مردم برای استفاده از امکانات عمومی از جمله استفاده از مبلمان شهری افزایش پیدا کرده است.

مبلمان شهری

مبلمان شهری یکی از اجزای مهم و ضروری شهرها محسوب می ‌شود چرا که نقش بسزایی در خدمت‌رسانی به شهروندان و زیباسازی شهرها  ایفا می‌کند.در واقع مبلمان شهری (Street furniture) مجموعه‌ای از اشیا، وسایل و دستگاه‌هایی هستند که در فضای باز خیابان‌ها در سطح شهر نصب شده و هدف آن‌ها افزایش رفاه شهروندان است. کیفیت، کمیت، زیبایی، راحتی و دوام مبلمان شهری نقش بسیار مهمی در احساس راحتی شهروندان و زیباسازی شهر بر عهده دارد.

مبلمان شهری به انواع مختلفی تقسیم می ‌شوند که هرکدام کارکرد خاص خود را دارا می ‌باشند. از جمله مبلمان شهری می ‌توان به ایستگاه‌های اتوبوس، صندلی‌ها و نشیمن گاه‌های سطح  شهر، سطل زباله،  بیلبوردهای تبلیغاتی، کفپوش گرانولی برای کف ورودی ایستگاه مترو،  چراغ‌های روشنایی، مجسمه‌های شهری، سرویس بهداشتی‌های عمومی، وسایل بازی و ورزشی پارک‌ها، صندوق‌های پست، آلاچیق‌ها، آب نماها، فواره‌ها، کیوسک‌های سطح شهر و مجموعه بازی پلی اتیلنی اشاره کرد.

یکی از مهم‌ترین موارد مبلمان شهری که شهروندان در طول روز بیشتر با آن سروکار دارند و در میزان رضایت اجتماعی آن‌ها تأثیر بسزایی دارد وجود صندلی‌ها و نشیمن‌گاه های نصب شده در سطح شهر در مکان‌هایی است که افراد باید در آن به  انتظار بایستند. یکی از مهم‌ترین و پر رفت و آمدترین این مکان‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس می ‌باشد.صندلی ایستگاه اتوبوس

خرید صندلی پلاستیکی ایستگاه اتوبوس و مترو

ایستگاه اتوبوس یا ایستگاه مترو مکان مشخص و مناسبی جهت منتظر ماندن افراد برای استفاده از اتوبوس و مترو همچنین محفوظ ماندن آن‌ها از آفتاب، باران و … می‌ باشد به همین دلیل رعایت استاندارهای آن نقش مهمی در میزان آسایش مردم ایفا می‌کند. یکی از مهم‌ترین المان‌های یک ایستگاه اتوبوس استاندارد وجود صندلی‌های مناسب می ‌باشد.

در واقع داشتن صندلی‌های مناسب در ایستگاه‌های اتوبوس به‌خصوص برای سالمندان ، افراد کم ‌توان و کودکان بسیار ضروری است.از آنجایی‌که ممکن است افراد برای مدت طولانی در ایستگاه‌های اتوبوس منتظر بمانند وجود صندلی‌های با کیفیت و استاندارد می‌ تواند از میزان کلافگی افراد در هنگام انتظار بکاهد و مدت انتظار را برای آن‌ها راحت‌تر کند.

همچنین وجود صندلی‌هایی با ظاهر زیبا و رنگ‌های متنوع علاوه بر  برطرف ‌کردن نیازهای افراد، در زیباسازی شهر نیز  نقش مهم و تأثیرگذاری را ایفا می‌کند.

مبلمان شهری و به‌صورت جزئی صندلی‌های انتظار علاوه بر خیابان‌ها، در مکان‌های دیگری همچون استادیوم‌های ورزشی، بیمارستان‌ها و ترمینال‌ها نیز مورداستفاده قرار می ‌گیرد. امروزه انواع مختلفی از صندلی‌های انتظار باتوجه ‌به نوع استفاده ی  هرکدام با جنس‌ها و متریال های متفاوتی تولید می‌ شود. با توجه‌ به اینکه در طول شبانه‌ روز میزان استفاده از صندلی‌های انتظار بسیار زیاد است نوع جنس و دوام و کیفیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. قیمت صندلی پلاستیکی بسیار مناسب و خریدی بسیار باصرفه می باشد.

از جمله انواع صندلی‌ های انتظار پلاستیکی موجود می‌توان به صندلی‌ های با جنس‌ها فلزی، پلاستیکی، چرمی و نیمکت‌های چوبی اشاره کرد. به‌طورکلی مشخصه اصلی که هر صندلی انتظار باید داشته باشد محکم و بادوام بودن آن است. این نوع صندلی‌ها باید تحمل وزن بالا در زمان طولانی را داشته باشند.

به همین دلیل بهترین نوع صندلی ایستگاه اتوبوس پلاستیکی برای استفاده در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، استادیوم‌های ورزشی، ترمینال‌های مسافربری، صندلی‌هایی از جنس پلاستیک هستند. صندلی‌های پلاستیکی با پیشرفت صنایع پلاستیک‌سازی وارد بازار شدند و به دلیل سبکی و استحکام به شدت مورد استقبال قرار گرفتند. ازآنجایی‌که این نوع صندلی‌ها در استادیوم‌های ورزشی هم استفاده می‌شود به آن صندلی استادیومی تماشاچی، نیمکت تماشاچی یا صندلی ورزشگاهی  هم گفته می ‌شود. ترکیب رنگی این صندلی ها روی چمن یا چمن مصنوعی زمین ورزشی بسیار چشمگیر می شود. صندلی ایستگاه مترو

کیفیت و مواد اولیه صندلی ایستگاه اتوبوس

اصولا این صندلی ها که از پلاستیک تراکم بالا HDPE)) ساخته شده داری استحکام و مقاومت بالایی هستند و با توجه ‌به داشتن تکیه‌گاه مناسب برای نشستن طولانی ‌مدت بسیار مناسب می ‌باشند. ارتفاع این صندلی های ورزشگاهی ۳۷٫۴ ، با طول ۵۱ و عرض ۴۳ می باشد و وزن حدود ۱۳۶۵ گرم دارند و عموما در رنگ بندی های قرمز، آبی، زرد، سبز و نارنجی به بازار عرضه می شوند.

مزایای صندلی ایستگاه اتوبوس نوین فوم

این صندلی های پلاستیکی پشتی دار یا صندلی استادیومی تماشاچی در ورزشگاه ها و استادیوم ها، ایستگاه های اتوبوس، قطار، فرودگاه ها و ترمینال ها، سالن های انتظار ، سالن های سینما و آمفی تئاترها مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله مزایای صندلی‌های پلاستیکی نسبت به موارد فلزی و چوبی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. وزن سبک: این نوع صندلی‌ها به دلیل جنس پلاستیکی دارای وزن سبک هستند و به ‌راحتی قابل‌ حمل و نصب در محیط‌های شهری می‌ باشند.
  2. قابل شستشو بودن: با توجه ‌به این‌که مبلمان شهری اصولاً در مکان‌هایی شلوغ و پر رفت ‌و آمد مورد استفاده قرار می‌گیرند روزانه در معرض آلودگی‌های بسیاری قرار دارند. از مزیت‌های استفاده از صندلی‌های پلاستیکی می‌توان به قابلیت شستشوی آن اشاره کرد که به‌راحتی می‌توان بهداشت محیط را با شستشوی آن‌ها رعایت کرد.
  3. استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و تحمل وزن بالا: از آنجایی‌ که این صندلی‌ها از جنس پلاستیک با تراکم بالا ساخته شده‌اند در برابر ضربه و تحمل وزن بالا بسیار مقاوم هستند.
  4. تنوع رنگ : صندلی‌های انتظار از جنس پلاستیک را می ‌توان در رنگ‌های مختلف تولید کرد که همین امر در زیباسازی شهر تأثیرگذار است.
  5. مقاومت در برابر عواملی چون رطوبت و آفتاب: به دلیل استفاده ی صندلی‌ها در فضای باز و مجاورت مداوم آن‌ها در برابر عواملی چون نور آفتاب، باران و برف، بهترین گزینه برای مبلمان شهری استفاده از صندلی‌هایی با جنس پلاستیک که مقاوم در برابر رطوبت و نور آفتاب است. این صندلی‌ها دارای عمر طولانی می ‌باشند.
  6. قیمت مناسب: صندلی‌های پلاستیکی نسبت به صندلی‌هایی از جنس چوب یا فلز دارای قیمت مناسب‌تری هستند.
  7. مناسب برای نشستن طولانی مدت: این صندلی ها به دلیل داشتن تکیه گاه پشتی، برای نشستن های طولانی مدت بسیار مناسب می باشند.

برای خرید انواع صندلی ایستگاه اتوبوس و صندلی ایستگاه مترو و انواع کفپوش گرانولی ، تاتامی ، دیوارپوش و سایر انواع تولیدات با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید. نوین فوم آماده ارایه بهترین کیفیت و قیمت صندلی ایستگاه اتوبوس و صندلی آمفی تئاتری می باشد.

 

محصولات پیشنهادی