پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی

فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی نوعی از عایق کف برای اجرای سیستم گرمایش از کف در ساختمانها می باشد. ابداع و تولید عایق فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی انقلابی در زمینه سرعت و بهینه سازی سیستم های گرمایش از کف به شمار می رود.  این عایق ها از جنس PU یا پلی اورتان می باشد. این عایق دارای دندانه هایی برای هدایت مسیر لوله های گرمایش از کف بدون نیاز به بست می باشد. از این رو اجرای سیستم لوله گذاری گرمایش از کف با استفاده از پنل عایق شانه تخم مرغی بسیار سریع و بهینه است و باعث افزایش سرعت و راندمان تیم تاسیسات در ساختمان سازی می گردد.

عایق شانه تخم مرغی گرمایش از کف، یک نوع عایق حرارتی است که برای جلوگیری از انتقال حرارت از کف در لوله کشی و تاسیسات پروژه های ساختمانی استفاده می‌شود. این عایق معمولاً از موادی مانند نئوپرن، فوم، پلی‌استر و یا پلی‌اتیلن ساخته می‌شود که بسیار نرم و انعطاف‌پذیر هستند و قابلیت جذب و رهاسازی حرارت را دارند. با استفاده از عایق شانه تخم مرغی، می‌توانید از هدر رفت حرارت جلوگیری و فضا را در دماهای مناسب نگه دارید.

عایق گرمایش از کف یونولیتی که به نامهای عایق گرمایش کف ایزومات و فوم تخم مرغی کف نیز معروف است یک سیستم سریع و ساده برای نصب لوله ها در کف ساختمان است. مزیت اصلی این سیستم معلوم بودن فاصله لوله های آماده و اتصالات نگهدارنده لوله است. لوله‌ها را می‌توان به فاصله حتی ۵۰ میلی‌متر از هم بدون نیاز به قرار داد. تمامی این موارد باعث راحتی و افزایش سرعت کار لوله کش و مجری تاسیسات میگردد.

عایق گرمایش کف تخم مرغی

مزایای عایق گرمایش کف شانه تخم مرغی

فوم های شانه تخک کرغی به دلیل داشتن دندانه های برجسته کار را برای لوله کشی و لوله های گرمایش از کف بسیار راحت و سریع میکنند. همچنین با استفاده از این فوم ها دیگر نیازی به بست برای خم کردن و ثابت نگهداشتن لوله های آب گرم و سرد نمی باشد. برخی از مزایای فوم یونولیتی شانه تخم مرغی گرمایش از کف از قرار زیر است:

  • ایمن سازی و فاصله گذاری لوله ها را فراهم می کند
  • قابل استفاده با روکش های سنتی و مایع
  • مناسب برای تمامی طرح های لوله کشی
  • برای مناطق بزرگ با شکل منظم خوب است
  • قابل نصب بر روی سطوح جایگزین
  • درجه حفاظت بالا در برابر تردد پا در حین ریختن کف کشی
  • عدم نیاز به بست خاردار برای تعیین مسیر لوله
  • نصب آسان و افزایش سرعت قسمت تاسیسات در ساخت پروژه

مشخصات فنی و ابعاد پنل های ایزومات Isomat

ایزومات پنل

قیمت عایق شانه تخم مرغی گرمایش از کف تا حدی بیشتر از انواع مختلف عایق الاستومری مانند فوم XPE گرمایش از کف و فوم آلومینیومی متالایز می باشد. ولی افزابش دقت و سرعت نصب و بهینه سازی کف و عدم نیاز به استفاده از بست خاردار هزینه و زمان لوله کشی را پایین میاورد . ضمنا استفاده از این محصول باعث کاهش هدر رفت انرژی و داشتن یک سیستم گرمایش از کف بهینه میگردد. برای سفارش خرید و استعلام قیمت به روز و عمده و خرده فوم گرمایش از کف شانه تخم مرغی با مشاورین کارخانه نوین فوم تماس حاصل فرمایید.شانه تخم مرغی گرمایش از کف

نصب عایق فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف

برای نصب عایق فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف، ابتدا باید سطح کف را تمیز کرد و از هرگونه گرد و غبار و رطوبت خارج کرد. سپس عایق شانه تخم مرغی را با ابعاد مناسب برش داده و روی سطح کف قرار دهید. برای نصب دائمی، می توانید از چسب سیلیکون استفاده کنید و عایق را به کف چسبانید. برای نصب موقت، می توانید از چسب دو طرفه استفاده کنید و عایق را به کف چسبانید. در هر دو حالت، بعد از نصب عایق می توانید آن را با یک لایه فوم پشتی تقویت کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

محصولات پیشنهادی