پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

پودر فوکو AC 7000

پودر فوکو یا آزودی کربن آمید یک ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولی C2H4O2N4  می باشد. نام های دیگر پودر فوکو ac 7000 ADA  ، ADCA ، ای سی ۷۰۰۰، آزوبیس فرمامید یا بلوینگ ایجنت (foam blowing agent) یا فوم ایجنت می باشد. پودر فوکو که پودر فکو نیر نامیده می شود به رنگ زرد مایل به نارنجی و در برخی گرید ها متمایل به رنگ قرمز استفاده گسترده ای در ساخت و تولید انواع پلیمرها، فوم و پلاستیک دارد. این پودر فوم دهنده پلیمر گاها به نام بی ال نیز نامبده می شود.  این محصول شیمیایی با خصوصیات منحصر به فرد برای اولین بار توسط شیمی دانی به نام جان برایدن در سال ۱۹۵۹ میلادی شناسایی و معرفی شد. از آن تاریخ آزودی کربن آمید تبدیل به یکی از مهمترین مواد اولیه در تولید انواع فوم ، پلاستیک و پی وی سی گردید. نوین فوم به عنوان وارد کننده اصلی و دست اول پودر فوکو AC7000 با برندهای چینی و کومیانگ اقدام به فروش پودر فوکو به قیمت ارزان و رقابتی نیز نموده است.

قیمت خرید پودر فوکو در انتهای این مطلب ذکر می شود و سعی می شود به صورت به روز نگاه داشته شود. برای سفارش این محصول  و دریافت قیمت پودر فوکو با مشاورین نوین فوم یا شماره ۰۹۱۲۱۰۷۸۱۱۳ تماس حاصل فرمایید.

پودر فوکو ماده ای غیر سمی و دارای پایداری عالیست. این محصول بهترین و مقرون به صرفه ترین عامل کاتالیزرو فوم زا برای تولید انواع فوم و پلاستیک های فومی می باشد. این عامل فوم زا پس از عملیات و فعل انفعالات شیمیایی شدن سطح تولید می شود. پودر فوکو AC 7000 به طور گسترده ای در متخلخل کردن سلول های فوم و  پلاستیک در انواع ترکیبات فومی و محصولاتی مانند EVA، PE، PVC و بسیاری از انواع لاستیک استفاده می شود و برای فوم کردن با فشار داغ در قالب بزرگ یا کوچک EVA و فوم ثانویه PE مناسب است.

این محصول یک عامل دمنده و فوم زاست . عامل فوم زایی پودر فوکو  از مجرای واکنش و فعل و انفعال شیمیایی اوره با هیدرازین و تشکیل بیوره و به دنبال آن از طریق اکسیداسیون با کلر یا اسید کرومیک  می باشد. تجزیه حرارتی آزودی کربنامید گازهای نیتروژن، آمونیاک، دی اکسید و مونوکسید کربن را آزاد میکند. این گازها به شکل حباب های هوا در پلیمر حبس می شوند و باعث افزایش حجم فوم می شوند. فرمول شیمیایی این فعل و انفعال از قرار زیر است:

۲ OC (NH2)2 + N2H4 ➝ H2NC(O)-N(H)-C(O)NH2+2 NH3

H2NC(O)-N(H)-N(H)-C(O)NH2+Cl2 ➝ H2NC(O)-N=N-C(O)NH2+2 HCl

خصوصیات شیمیایی پودر فوکو

  • گرید شیمیایی: AC 7000
  • شکل ظاهری: پودر سبک زرد رنگ
  • خصوصیات قلیایی یا PH : 7-7.5
  • جرم مولکولی: ۱۱۶ گرم
  • دمای ذوب: بین ۱۹۸ تا ۲۰۲ درجه سانتی گراد
  • اندازه ذرات: ۳ تا ۵ میکرون

کاربردهای پودر آزودی کرین آمید AC7000

نوین فوم به عنوان کارخانه تولید انواع فوم پودر فوکو را در حجم بالا برای استفاده و تولید خود و سایر کارخانجات وارد و تامین می کند.  کاربرد AC7000  فقط در تولید فوم نیست و استفاده های فراوانی به عنوان عامل شیمیایی و مقرون به صرفه برای ایجاد حجم دارد. این پودر زرد رنگ فوم زا درتولید PVC، PE، PP، PS، EVA، ABS و فوم لاستیکی استفاده می شود. این پودر شیمیایی در تولید دسته ابزار مبلمان، قطعات خودرو، چرم مصنوعی ، انواع کفپوش فومی مانند تاتامی، دیوارپوش فومی، پد فرش، فوم سایلنت کف ، انواع پی وی سی و فوم پلی اتیلن کاربرد دارد.

خرید پودر فوکو بی ال

قیمت پودر فوکو

خرید پودر فوکو AC7000 در ایران مورد نیاز بسیاری از کارخانجات می باشد. این ماده شیمیایی محصولی وارداتی می باشد. قیمت خرید این محصول تحت تاثیر قیمت جهانی و نوسانات قیمت ارزی می باشد . برای خرید پودر فوکو به صورت عمده و یا دریافت نمونه با نلفن های تماس نوین فوم یا شماره ۰۹۱۲۱۰۷۸۱۱۳ تماس حاصل فرمایید.

قیمت پودر فوکو AC7000 : هر کیلو ۱۹۸۰۰۰ تومان (قیمت مرداد ۱۴۰۲ – برای قیمت دقیق تماس بگیرید )   ۰۹۱۲۱۰۷۸۱۱۳

نوین فوم توانایی تامین پودر فوکو و فروش آزودی کربن آمید برای مصارف تولیدی کارخانجات فوم و پلاستیک را دارد. برای دریافت قیمت خرید به قیمت روز و مناسب و سفارش عمده بلوینگ ایجنت برای کارخانجات تولید تماس حاصل فرمایید.

محصولات پیشنهادی