پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

پایه پرچم گرانولی

پایه پرچم گرانولی یکی از مزومات ایستایی و نصب پرچم ها مخصوصا در ساحل و مناطق شنی می باشد. کفپوش لاستیکی پایه پرچم یکی از پر کاربردترین انواع پایه نگهدارنده برای پرچم می باشد. این محصول به نام های کفپوش پایه پرچم لاستیکی ، لاستیک پایه پرچم و پایه پرچم لاستیکی نیز شناخته می شود. پایه گرانولی پرچم نوعی از کفپوش گرانولی با ابعاد ۳۵ در ۳۵ سانتی متر یا ۵۰ سانت در ۵۰ سانت می باشد. نوین فوم به عنوان تولید کننده انواع فوم، کفپوش گرانولی و محصولات لاستیکی پایه پرچم گرانولی را تولید و عرضه می نماید. پایه پرچم لاستیکی مزایای فراوانی نسبت به ساخت پایه پرچم با سیمان و بتن دارد. این محصول قابلیت استفاده در فضاهای داخلی و بیرونی را دارا می باشد.

مشخصات پایه گرانولی پرچم

  • ضخامت: ۳۵ میلی متر
  • ابعاد: ۳۵ در ۳۵ یا ۵۰ در ۵۰ سانتی متر
  • وزن حدودا ۸ کیلوگرم
  • قیمت ارزان و ایستایی عالی

از پایه پرچم گرانولی برای نگاه داشتن و افراشتن انواع پرچم های تبلیغاتی و پرچم شرکت ها یا پرچم کشور استفاده می شود. پایه پرچم گرانولی گزینه ای مناسب برای نگاه داشتن پرچم تبلیغاتی شما مخصوصا در روی شن و مناطق ساحلی می باشد. این پایه های لاستیکی نسبت به پایه پرچم  های فلزی قیمت مناسب تر و ارزان تری دارد و گزینه ای مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها می باشد.

پایه پرچم لاستیکی وزن و ایستایی بالایی دارد و به خوبی می تواند پرچم های حتی با ارتفاع بالا را نگه دارد. این محصول به دلیل قابل حمل بودن، قیمت مناسب و کارایی بالا استفاده فراوانی دارد. . برای خرید لاستیک پایه پرچم ساحلی و خرید کفپوش گرانولی در اصفهان و تهران و سایر محصولات  از کارخانه با قیمت و کیفیت مناسب با شماره های تماس نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

محصولات پیشنهادی