پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

کفپوش تاتامی خرگوش و خوکچه

کفپوش خرگوش که به نام تاتامی خرگوش هم نامیده می شود نوعی کفپوش فومی مناسب فضای زیر خرگوش و خوکچه هندی می باشد.  کفپوش فومی خرگوش  نوعی از تاتامی است که دارای وزن پایین، تراکم بالا و قابلیت شستشو می باشد. امروزه علاقه مردم نسبت به نگهداری حیوانات خانگی رو به افزایش است و اکثر مردم در منزل خود از یک حیوان خانگی نگهداری می کنند .حیوانات خانگی مانند کودکان به مراقبت و توجه زیادی احتیاج دارند . خرگوش و خوکچه از جمله حیوانات قابل نگهداری در خانه هستند. بی دلیل نیست بسیاری از افراد دارای حیوان خانگی به دنبال خرید کفپوش تاتامی خرگوش و خوکچه هستند.

به غیر از بحث تغذیه و واکسیناسیون حیوانات، محل زندگی و استراحت آنها اهمیت زیادی دارد درنتیجه حیوانات خانگی به محیطی تمیز و مرتب و با کیفیت برای زندگی احتیاج دارند. دلیل استفاده از کفپوش فومی برای خرگوش و خوکچه هندی در منازل نیز همین است. استفاده از این کفپوش های فومی علاوه بر زیبایی باعث حفظ سلامتی حیوان و حفظ سلامتی خودمان نیز می شود .خرگوش ها حیوانات آرام و زیبایی هستند .برای نگهداری خرگوش خانگی یکی از وسیله های اصلی برای ساخت محل زندگیش کفپوش مناسب زیر خرگوش است .کفپوش تاتامی خرگوش

انتخاب نوع کفپوش مناسب برای خرگوش و خوکچه بسیار مهم است. دو اصل مهمی که هنگام خریداری کفپوش باید در نظر داشته باشیم شامل مواد شیمیایی مضر و حوادث خانگی می باشد .برخی از کفپوش ها به صورت تخصصی برای فضاهایی با کاربردهای متفاوتی ساخته شده اند که احتمالا برای خرگوش آزار دهنده است و ممکن است دارای بوی تندی باشند که سبب ایجاد حساسیت و آلرژی خرگوش شود همچنین نوع کفپوش باید به گونه ای باشد که مانع ایجاد حوادث خانگی شود باید رویه کفپوش خیلی زبر یا خیلی صیقلی نباشد.

بهترین انتخاب برای خرید کفپوش زیر پای خرگوش چیست؟

خرگوش ها یا در کل حیوانات خانگی نیز مانند کودکان احتیاج به فضای باز برای بازی و تفریح دارند مهمترین بخش برای حیوانات حفظ سلامتی و جلوگیری از آسیب دیدگی آنهاست .پیشنهاد ما به شما خرید کفپوش تاتامی است . با ما همراه باشید تا مشخصات کفپوش مناسب برای بستر خرگوش و سایر حیوانات خانگی  را به شما معرفی کنیم .

تاتامی فومی برای خرگوش خانگی

تاتامی از جنس کفپوش فومی مناسب فضای نگهداری خرگوش خانگی است این تاتامی ها بر روی زمین نصب شده تا خرگوش به راحتی روی آن زندگی و بازی کند و براثر پریدن آسیبی به خرگوش وارد نشود به دلیل نرمی و ارتجاع پذیری بالای کفپوش تاتامی زیر پای خرگوش این محصول ضربه گیر عمل میکند و احتمال آسیب دیدن خرگوش را کاهش میدهد و یک فضای امن و راحت به وجود می اورد .کفپوش تاتامی مناسب خرگوش، خوکچه، س

این کفپوش مانع از انتقال سر و صدای ناشی از پریدن و بازی کردن خرگوش به طبقات دیگر میشود و مانند عایق صدا عمل میکند.تمیز کردن و شستشوی کفپوش فومی خرگوش به راحتی انجام میشود یا حتی میتوان  قطعه کثیف شده را جدا کرد و تمیز کرد .این کفپوش های تاتامی کاملا بهداشتی بوده و هیچگونه خطری سلامت خرگوش را تهدید نمیکند ‌. کفپوش تاتامی فومی زیر پای خرگوش را میتوان در هر مکانی از جمله منزل ، دامپزشکی و یا هر محیط دیگری نصب کرد. هر ۹قطعه پازل تاتامی مساحت یک متر مربع را تشکیل میدهد.کفپوش فومی مناسب خرگوش و خوکچه

تاتامی خرگوش و حیوانات خانگی را چطور نصب کنیم؟

همه تاتامی های موجود در بازار پازلی شکل هستند و به راحتی میتوانید انتهای هرکدام را در دیگری قرار دهید و هر شکل و ظاهری که میخواهید به وجود آورید .تاتامی ها آنقدر زیبا هستند که شما را به استفاده در منزلتان ترغیب میکنند . هنگام خرید تاتامی مناسب خرگوش انتخاب ضخامت مهمترین قسمت است هرچه ضخامت بیشتر باشد تاتامی نرم تر و راحت تر است . حتی شما میتوانید با کفپوش های تاتامی یک باکس زیبا برای پنهان شدن خرگوشتان بسازید.

زمانی که ما مسئولیت نگهداری از یک حیوان خانگی را بر عهده داریم باید بتوانیم به بهترین نحو ممکن اینکار را انجام دهیم پس باید از تجهیزات مناسب برای ایجاد محل زندگیش استفاده کنیم که کفپوش زیر پای حیوان خانگی یک اصل اساسی برای راحتی اش است در نتیجه برای خرید کفپوش تاتامی زیر پای خرگوش دریغ نکنید و آسایش خرگوش خود را فراهم کنید.

محصولات پیشنهادی