پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی

دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی یکی دیگر از تولیدات با دوام و در عین حال لطیف نوین فوم می باشد. محصولی محبوب از مجموعه صنعتی نوین فوم که در ادامه به شرح و توصیف جامع تری از آن خواهیم پرداخت. این محصول در زمره انواع دیوارپوش مهدکودک طرحدار طبقه بندی میشود.

همان طوری که می دانید امروزه استفاده از دیوارپوش های گوناگون، عاملی موثر در دیزاین، ایمنی  و دکوراسیون های داخلی اتاق کودکان، مهد کودک ها، مدارس و به طور کلی محیط های آموزشی و تفریحی برای کودکان می باشد که با استقبال چشمگیری نیز همراه می باشد.دیوارپوش هایی که در بازار امروزی شاهد رنگ ها و طرح های شاد و متنوعی از آن ها می باشیم که از جمله محبوب ترین دیوارپوش های طرحدار می توان به دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی اشاره کرد.همراهمان باشید! چرا که در ادامه به شرح جامع و کاملی از ویژگی ها و مزایای استفاده از دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی در دکوراسیون های داخلی خواهیم پرداخت.

دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی

خصوصیات دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی

بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی جلوگیری آن از آسیب دیدگی کودکان می باشد. همان طوری که می دانید بیشترین آسیب های وارده بر کودکان به هنگام بدو بدو، بازی و ورزش می باشد. از این رو استفاده از دیوار پوش ها انتخابی مناسب برای حفظ ایمنی کودکان می باشد. زیرا بافت نرم و ضربه گیر این محصول احتمال آسیب های احتمالی در هنگام بازی درکودکان را به حداقل می رساند. همین ویژگی سبب می گردد تا این دیوارپوش از جمله محصولات پرمصزف در زمره تجهیزات مهدکودک و مناسب برای مهد و خانه کودک ها باشد. زیرا از آسیب ها و ضربه های ناشی از برخورد کودکان با دیوار ها جلوگیری به عمل می آورد.

از دیگر مزایا استفاده از دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی در دکوراسیون اتاق کودکان می توان به قابلیت ست کردن آن با دیگر محصولات و لوازم مورد نیاز کودکان با طرح باب اسفنجی اشاره کرد. زیرا همان طوری که می دانید امروزه کارتون باب اسفنجی از جمله کارتون های محبوب و پر طرفدار در میان کودکان می باشد. از این رو استفاده از لوازمی با طرح باب اسفنجی نه تنها باعث دو چندان شدن زیبایی اتاق کودک می شود بلکه اتاق را به محیطی شاد تر، دوست داشتنی تر و به طور کلی باب میل تر برای کودکان تبدیل می سازد. محیطی که اگر در انتخاب دیوارپوش و لوازم به کار رفته در آن دقت و وسواس بیشتری به خرج داد می تواند علاوه بر افزایش ایمنی کودک، سبب نشاط بیشتر و سرزندگی روحیه کودک نیز شود.

همچنین از دیگر ویژگی های برتر دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی می توان به رعایت نکات و اصول بهداشتی در طراحی و تولید این محصول اشاره کرد. زیرا ساختار این محصول محبوب از مجموعه بی نظیر نوین فوم به گونه ای می باشد که قابل شست و شوی بوده و عدم وجود سطوح نا هموار و مخدوش سبب می گردد تا در شست و شوی و نظافت آن ها بتوان از مواد شوینده و ضد عفونی کننده استفاده نمایید.

علاوه بر این ها بافت ضد حساسیت این دیوارپوش ها از دیگر مزایا و فواید استفاده از دیوارپوش های طرحدار باب اسفنجی می باشد. زیرا این ویژگی سبب می گردد تا احتمال بروز آلرژی ها به حداقل رسیده و در نتیجه خوابی آرام و شیرین را برای کودکان به ارمغان آورد.همچنین ثبات رنگ، ضخامت مطلوب، انعطاف پذیری بالا، مقاومت و ماندگاری خوب، بافتی نرم و لطیف، سطح قابل ارتجاع، ابعاد متنوع و نصب آسان از دیگر ویژگی ها و مزایا استفاده از این دیوارپوش طرحدار می باشد.

قیمت دیوارپوش طرحدار  مهدکودک باب اسفنجی

بدیهی است که مهم ترین فاکتور در قیمت دیوارپوش فومی طرحدار مهدکودک، مرغوبیت و کیفیت متریال به کار رفته در ساخت و تولید این دیوارپوش ها می باشد. مواد اولیه ای که اگر از کیفیتی بالا برخوردار باشند علاوه بر آن که از مقاومت بیشتری در برابر ضربه و حرارت برخوردار می باشند بلکه طول عمر بیشتری خواهند داشت و از این رو از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشند.

همچنین از جمله دیگر عوامل موثر در قیمت دیوارپوش های طرحدار می توان به ابعاد، ضخامت، اندازه و طرح های آن اشاره کرد. دیوارپوش هایی که بسته به متراژ و ابعاد محیط قابل سفارش و تولید می باشند.

خرید دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی

همان طوری که پیش تر اشاره کردیم امروزه شاهد قیمت های متفاوتی برای فروش و یا خرید دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی می باشیم. بدون شک امروزه نوین فوم یکی از معتبر ترین مراکز خرید و فروش دیوارپوش طرحدار باب اسفنجی می باشد.

مجموعه صنعتی نوین فوم  با سابقه ای درخشان در رمینه تولید محصولات فومی ایمنی مهدکودک مانند کفپوش مهدکودک ، تاتامی ، دیوارپوش و سایر محصولات فومی و ضربه گیر دارد.  با تماس با ما مشاورین نوین فوم با ارائه مشاوره ای رایگان نه تنها شما را در انتخاب و خرید مناسب ترین دیوارپوش های طرحدار همراهی می نماید، بلکه با ارائه نمونه محصولات، امکان خریدی آسان و مطمئن را نیز برایتان به ارمغان می آورد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره خرید و قسمت دیوارپوش مهدکودک و سایر تجهیزات خانه بازی و مهدکودک با شماره های تماس نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

[ratings]

 

محصولات پیشنهادی