پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

کفپوش گرانولی پازلی

کفپوش گرانولی پازلی یا دندانه دار از انواع کفپوش گرانول می باشد. این کفپوش به نام کفپوش لاستیکی پازلی یا به گرانول پازلی یا قفلی نیز شناخته می شود. این محصول نوع جدیدی از کفپوش گرانولیست که در چند سال اخیر برای اولین بار توسط نوین فوم عرضه شده و مورد استقبال مشتریان بسیاری در ایران و سایر کشورها قرار گرفته است. از این رو امروزه گرانول پازلی جز محصولات صادراتی مجموعه نوین فوم  به کشور عراق ، آذربایجان، گرجستان و سایر کشورهای همسایه قرار گرفته است.

نصب کفپوش لاستیکی پازلی بسیار ساده تر از کفپوش لاستیکی تایلی می باشد. مانند کفپوش تاتامی لبه های این کفپوش ها دارای دندانه های قفلیست . در هم فرو رفتن این دندانه ها در هنگام نصب باعث نصب آسان کفپوش گرانولی پازلی می شود. با توجه به قیمت مناسب کفپوش لاستیکی پازلی و مزایای فراوان آن این محصول گزینه ای ایده آل برای استفاده در زیر مجموعه بازی پلی اتیلن در پارک ها و در زیر تردمیل و سایر دستگاه های ورزشی در باشگاه های بدنسازی می باشد.

گرانول دندونه ای

مزایای کفپوش گرانولی پازلی

  • قابلیت نصب بسیار آسان
  • قیمت بسیار مناسب
  • کیفیت و تراکم بسیار عالی
  • دارای ابعاد ۵۰ در ۵۰ و ۱۰۰ در ۱۰۰
  • قابل استفاده در باشگاه و اماکن روباز و در زیر باد و باران و آفتاب

 

شرکت نوین فوم به عنوان تولید کننده اصلی انواع فوم و لاستیک اقدام به تولید انواع کفپوش های ورزشی ، فوم طبی ، صنعتی ، لاستیک و سایر محصولات مرتبط نموده است. کفپوش گرانولی و لاستیکی نوین فوم در سه مدل کفپوش رولی گرانولی ، کفپوش لاستیکی تایلی و مدل پازلی تولید و عرضه می شود. کفپوش های مجموعه تولید نوین فوم با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی تولید و به مشتریان عزیز عرضه می گردند. تجربه بیش از دو دهه تولید انواع کفپوش های ورزشی و صنعتی و رضایت مشتریان همیشگی ما همیشه دلگرمی ما در ادامه راه تولید بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کفپوش گرانولی پازلی با شماره های تماس مشاورین نوین فوم تمای بگیرید.

[ratings]

 

 

محصولات پیشنهادی