پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

کفپوش اتاق کودک

کفپوش اتاق کودک نوین فوم مناسب ترین محصول جهت ایمن سازی کف اتاق کودکان و خردسالان می باشد. امروزه اهمیت تحرک و بازی های کودکانه در رشد شخصیت و اعتماد به نفس کودکان بر هیچ کس پوشیده نیست. از سوی دیگر تحرک کودکان بر روی سطوح سفت و سخت مانند سنگ ، سرامیک و پارکت می تواند باعپ آسیب و ضربات شدید و جبران ناپذیر به اندام و سلامتی کودک گردد. بهترین راه حل جهت اطمینان از سلامت کودک در هنگام بازی روی سطح زمین استفاده از کفپوش اتاق کودک می باشد. کفپوش کودک نوین فوم دارای طرح عروسکی و بچه گانه و متناسب با روحیه و سلیقه کودگان می باشد.

کفپوش کودک

اهمیت پوشاندن کف اتاق با کفپوش اتاق کودک

مسلما داشتن فرزند يكي از شيرين ترين و به یاد ماندني ترين اتفاقات زندگي هر پدر و مادريست. مراحل رشد كودك از نوزاديی تا دوران بلوغ لحظاتی مهم و تاثير گذار در اينده و شكل گيری رشد و شخصيت هر كودكيست. بچه ها در طَی دوران رشد نيازمندند كه تحرك فيزيكی فراوانی داشته باشند. با توجه به ضعف قواي جسماني و شكل نگرفتن كامل عضلات كودك عمدتا هر پدر و مادري نگران اسيب ديدن كودك دلبندشان در اثر ضربه يا افتادن روی سطوح سفت و سخت هستند. از سوي ديگر جلوگيري از تحرك و بازی های كودكانه و همراه با ريسك بچه ها عموما ممكن نيست و حتی در صورت امكان به هيچ وجه از جانب روانشناسان و متخصصان توصيه نمي گردد، زيرا منع كودك از انجام حركات كودكانه و جست و خيز وربازی های فيزيكی به رشد اعتماد به نفس و شخصيت كودك ضربات جبران نا پذيری وارد مي كند.
کفپوش اتاق کودک عروسکی
با توجه به موارد بالا و حساسيت های بيان شده استفاده از كفپوش فومی و تاتامی اتاق كودك يك راه حل مناسب به شمار مي رود. كفپوش تاتامی فومی اتاق بچه ها بسيار نرم تَر از انواع ديگر كفپوش مانند فرش، موكت يا پاركت مي باشد . نرمي و ضربه گيري بالاي كفپوش تاتامي اتاق كودك از با كاهش قابل توجه شدت ضربه از اسيب ديدگي هاي جدي تا حد بسيار زيادي جلوگيري مي كند.
اين كفپوش های فوم در انواع طرحدار و ساده و در ضخامت هاي مختلف توسط نوین فوم توليد و ارايه مي شود. با توجه به اهميت غير قابل انكار سلامتي و ايمني كودك و مناسب بودن كيفيت و قيمت تاتامی اتاق كودك استفاده از اين محصول به مانند يك بيمه ارزان قيمت در جهت ايمن سازي اتاق كودك می باشد.

نوین فوم اقدام به تولید انواع کفپوش اتاق کودک ساده و طرحدار نموده است. این کفپوش نوعی از کفپوش تاتامی است که از فوم نرم ای وی آ ساخته شده و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم و مناسب استفاده کودکان می باشد. کفپوش فومی طرحدار از وسایل اصلی در تاسیس خانه بازی کودک و تجهیز مهدکودک ها نیز می باشد. این کفپوش های کودک در کنار دیوارپوش مهدکودک و سایر تجهیزات فومی و پلاستیکی جز تجهیزات مهدکودک می باشد.کفپوش کودک اعداد لی لی

خصوصیات کفپوش اتاق کودک

  • دارای ۳ طرح کوکانه و جذاب: طرح عروسکی – طرح میوه – طرح اعداد ( می تواند به عنوان لی لی فومی هم مورد استفاده قرار گیرد)
  • ابعاد: ۳۳ سانتی متر در ۳۳ سانتی متر ( هر ۹ قطعه مانند پازل کنار هم قرار گرفته و ا متر مزبع از کف را پوشش می دهند)
  • ضخامت : ۱۰ میلی متر
  • ضربه گیری بالا و ایمن سازی فضای بازی و تحرک کودک
  • وزن مناسب و سبک
  • در ۹ رنگ بندی متنوع و شاد مناسب روحیه کودکان
  • نصب اسان. لبه هاي قفلي باعث مي شود كفپوش ها مانند پازل به راحتی در هم چفت شوند
  • قابل استفاده به عنوان عایق صوتی کف برای جلوگیری از انتقال صدای بازی بچه به طبقات پایین
  • دارای طرح های متنوع و کودکانه از جمله طرح ستاره، قلب، پاندا و گل
  • ساخته شده از فوم نرم و بهداشتی مناسب کودکان
  • قابل شستشو با آب و شوینده های معمول
  • قابلیت اسفاده های مختلف از جمله لی لی کودک
  • استفاده به عنوان کفپوش مهدکودک و کفپوش اتاق کودک
  • وزن سبک و قابلیت نصب ، جابجایی و حمل و نقل آسان

لی لی فومی کفپوش اعداد

کفپوش اتاق کودک نوین فوم محصولی مناسب جهت اضافه کردن به لیست خرید سیسمونی نوزاد می باشد. همچنین این کفپوش فومی مناسب قرار گرفتن در زیر سرسره پلاستیکی کودک می باشد. طرحهای شاد و زیبایی این کفپوش های فومی به طراحی اتاق کودک شکل و رنگی تازه می بخشند. قطعات تاتامی پازلی کوچک در کنار هم قفل شده و تشکیل ۱ متر مربع از کفپوش را می دهند. از این رو این محصول در قالب بسته بندی های ۹ تایی ( ۱ متر مربع) تولید و ارایه می گردد.

 

نوین فوم به عنوان تولید کننده اصلی انواع محصولات فوم ، دیوارپوش و کفپوش تاتامی کودک و  انواع فوم های دیوارپوش و کفپوش اتاق کودک و مهدکودک این محصول را به صورت مستقیم به مشتریان گرامی در سراسر کشور عرضه می نماید. امکان ارسال کفپوش اتاق کودک به صورت جزیی و خرده فروشی به سراسر کشور وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش تاتامی و کفپوش کودک ، کیفیت ، خصوصیات و قیمت کفپوش اتاق بچه و سایر محصولات فوم و سفارش کفپوش کودک همین امروز مرتبط با مشاورین نوین فوم تماس بگیرید.

تاتامی کودک عروسکی

 

محصولات پیشنهادی