پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

سرسره پلاستیکی کودک

سرسره پلاستیکی کودک، از جمله وسایل بازی محبوب و پرطرفدار درکودکان محسوب می شود. سرسره پلاستیکی در دو نوع خانگی و پارکی ساخته می شود.در این مطلب بیشتر به خصوصیات سرسرخ کودک خانگی و فضای داخلی می پردازیم. ، این محصول علاوه بر زیبایی و جذاب بودن، یکی از وسایل سرگرم کننده و کارآمد به شمار می رود. این محصول جزو اصلی ترین تجهیزات مهدکودک و خانه بازی کودک به شمار می رود. انواع سرسره پلاستیکی کودک نوین فوم از پلاستیک های رنگارنگ و ترکیب رنگ متنوع و جذاب مناسب روحیه کودکان طراحی و تولید می گردد.

تاب سرسره کودک خانگی خرسی

به طور کلی، جذابیت و لذت سرسره بازی مختص به سن یا رده خاصی نمی باشد و همه افراد به نوعی این وسیله تفریحی و نام آشنا را مورد استفاده قرار داده اند. به جرأت می توان ابراز نمود که کمتر کسی پیدا می شود که در دوران کودکی خود لذت و هیجان سرسره بازی را تجربه نکرده باشد. در اعماق خاطرات حک شده در ذهن افراد، ردپایی از سرسره و سرسره بازی به شکل ملموس به چشم می خورد. هنوز هم برای بسیار از افراد دیدن سرسره و لمس این وسیله بازی، خاطرات شیرین گذشته را در ذهن آنها تداعی می کند. در گذشته های نه چندان دور، این وسایل بازی به شکل کاملا ابتدایی و ساده از یک پلکان بدون حفاظ و حصار تشکیل میشد. سطح شیب دار این وسیله فرآیند سر خوردن را تکمیل می نمود و علی رغم عدم رعایت اصول ایمنی و ایمن سازی، با سر خوردن افراد لذت وصف ناپذیری در وجود آنها ایجاد می نمود. جوان های دیروز و پدر و مادرهای امروز، تمام دوران کودکی خود را با استفاده از یک مدل سرسره سپری نمودند. با گذشت زمان و اعمال شیوه های نوین و خلاقانه در این وسایل بازی، سرسره پلاستیکی پا به عرضه وجود گذاشت.

فواید و مزیت های استفاده از سرسره پلاستیکی

. از زمان های گذشته، سرسره از محبوبیت و استقبال قابل توجهی در بین بچه ها و همینطور بزرگسالان برخوردار بوده است. لذت شادی آور و مفرح ناشی از سر خوردن، بر هیچکس پوشیده و مستتر نمی باشد. این نوع شیوه تفریح یکی از بازی های فیزیکی و جسمانی به شمار می رود. بالا رفتن از پله ها برای سر خوردن، به بهبود سیستم تنفس، تقویت عضلات، بالا رفتن گردش خون و افزایش ضربان قلب کمک شایانی می کند. بازی و جست و خیز، از ویژگی های بارز همه بچه ها به شمار می آید. نیاز به بازی و تفریح به منظور رشد شخصیت و استعدادها و ادامه دادن سیر تکاملی کودکان، از مؤلفه های لازم و ضروری محسوب می گردد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، ارتقا و بهبود قدرت تخیل و رشد خلاقیت کودک با انجام بازی و فعالیت، به بهترین نحو محقق می شود. استفاده از سرسره پلاستیکی، در رشد شخصیتی و فکری بچه ها تاثیر بسیار بالایی از خود بر جای می گذارد. توانایی و مهارت های کودک با قرار گرفتن در فضاهای تفریحی و سرگرم کننده افزایش پیدا می کند. از آنجایی که سرسره بازی با صرف انرژی زیاد برای کودک همراه می باشد، زمینه های پرخاشگری و اختلالات عصبی را در او به نحو مطلوب برطرف می سازد. تنوع رنگ بسیار بالای سرسره پلاستیکی، علاوه بر جذابیت و زیبایی بصری قابل توجه، تاثیرات مفید و مثبتی در روح و روان کودک از خود بر جای می گذارد.

سرسزه کودک ارزان خوکخصوصیات حائز اهمیت سرسره پلاستیکی

در ساختار سرسره پلاستیکی کودک خانگی ، از پلاستیک های فشرده و بادوام استفاده شده است. به علت مرغوبیت و دوام بالای متریال بکار رفته در این محصولات، در شرایط آب و هوایی سرد یا گرم هیچگونه آسیبی متوجه بافت این مدل سرسره نمی شود. همچنین در اثر گرمای زیاد نیز تغییر شکل و حالت نمی دهد. از آنجایی که استفاده از سرسره برای کودکان با تماس مستقیم پوست آنها صورت می گیرد، به منظور جلوگیری از انتشار بیماری ها و عوامل حساسیت زا، سرسره پلاستیکی از مواد کاملا بهداشتی، بی خطر و در عین حال استاندارد طراحی و تولید می گردد. بدین ترتیب هنگام تماس با پوست کودک، هیچگونه حساسیت یا آسیبی را با خود به همراه ندارد. برای تمیز نمودن این وسیله بازی از آلودگی ها و میکروب های موجود در بدنه، قابلیت شستشوی آن فراهم می باشد. منعطف پذیری و استحکام سرسره، استفاده از آن را برای مدت های طولانی امکان پذیر می سازد. سطح سرسره کاملا هموار بوده و فاقد هرگونه لبه تیز یا خراشنده می باشد. همچنین برای افزایش ایمنی باید در زیر سرسره از کفپوش تاتامی استفاده شود.

به همین سبب استفاده از آن برای کودکان بدون ایجاد کوچک ترین آسیبی همراه می شود. یکی از خصوصیات بارز و شاخص محصولات پلاستیکی و پلی اتیلنی، قابلیت بازیافت و عمر بسیار بالای آن به شمار می رود. این محصولات از مقاومت مطلوبی در مقابل تغییرات دمایی و همینطور بارندگی برخوردار می باشند. استفاده از پلاستیک های فشرده در سرسره ها، علاوه بر مقاومت و دوام بالا، ایمنی و امنیت کودکان را نیز به بهترین نحو تامین می کند. اسکلت اصلی سرسره پلاستیکی از کیفیت و استحکام قابل قبولی بهره می برد. به همین سبب قرار گرفتن کودکان بر روی آن هیچگونه خطر و آسیبی را با خود به همراه ندارد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب، از ویژگی های حائز اهمیت سرسره پلاستیکی محسوب می شود که سفارش و خرید آن را برای هر فضا و هر مکانی امکان پذیر می کند. وزن مناسب و سبک این محصولات، جابجایی و حمل آن را به راحتی صورت می دهد. با خرید این وسیله بازی لذت یک تجربه مفرح، شادی بخش و هیجان آور را برای کودکان به ارمغان آورید.

سرسره سه پله کودک سنجاب ارزانمؤلفه های تاثیر گذار در انتخاب سرسره پلاستیکی کودک

جنس مواد بکار رفته در ساختار و بافت سرسره پلاستیکی، یکی از مؤلفه های حائز اهمیت در انتخاب آن به شمار می رود. به دلیل اینکه کودکان در زمره رده سنی ضعیف و حساس قرار می گیرند، در هنگام انتخاب وسایل مورد استفاده آنها باید به سازگار بودن محصول مورد نظر با پوست کودک و بهداشتی بودن آن دقت نمود. سرسره های از نوع پلاستیکی به علت استفاده از مواد اولیه کاملا بهداشتی، ضمن بی خطر بودن و سازگار بودن کامل با پوست کودک، فاقد هر گونه مواد سمی و تهدید کننده سلامت کودک می باشند. اندازه مناسب و استاندارد سرسره پلاستیکی، از دیگر مؤلفه های مهم و کاربردی در این زمینه محسوب می گردد. اندازه استاندارد و متناسب با اقتضای سنی کودک سبب راحتی و آسایش او در هنگام استفاده از این محصول می گردد.

سرسره پلاستیکی، به علت کیفیت مناسب در بیشتر فضاهای پارک ها مورد استفاده قرار می گیرد. مهدکودک ها هم از کاربرد این محصول بی نصیب نمانده و در طیف گسترده ای از آن استفاده به عمل می آورند. سرسره پلاستیکی در خانه های کودک، جزء وسایل بازی محبوب و پرطرفدار به حساب می آید. همچنین از این محصول می توان در اتاق بازی کودک نیز استفاده نمود.جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت سرسره کودک  ، انواع تاب ، دیوارپوش مهدکودک ، کفپوش کودک و  سایر انواع اسباب بازی خانه بازی کودک ، منزل و مهدکودک با شماره های تماس مشاورین کارخانه نوین فوم تماس حاصل فرمایید .

سرسره موز

[ratings]
محصولات پیشنهادی