پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

کیسه بوکس آویزان

کیسه بوکس آویزان یا آمیز از محبوب ترین انواع کیسه بوکس می باشد. کیسه بوکس یکی از مهمترین تجهیزات ورزشی در ورزش های رزمیست. اهمیت کیسه بوکس در ورزش هایی مانند بوکس، فول کنتاکت، کیک بوکسینگ و .. استفاده فراوانی دارند. امروزه دیگر استفاده از کیسه بوکس فقط محدود به باشگاه های رزمی نیست. با توجه به اهمیت ورزش در منزل امروزه در منازل مسکونی و هوم جیم ها نیز از انواع کیسه بوکس آویزی و ایستاده استفاده فراوانی می شود.

کیسه بوکس آویزان یا آویزی یکی از متداول ترین انواع کیسه بوکس برای استفاده های خانگی و باشگاهیست. شما می توانید این کیسه بوکس ها را از سقف، ستون یا دیوار آویزان نمایید. آویزان بودن این کیسه بوکس از سقف باعث می شود فضای کافی برای تمرین و ضربه زدن با مشت و لگد به کیسه بوکس از تمام جهات فراهم گردد. این مدل از قدیم مورد توجه ورزشکاران حرفه ای و رزمیکاران بوده است. چه شما یک بوکسور یا رزمیکار حرفه ای باشید یا صرفا قصد مشت زنی و تمرین در منزل را داشته باشید می توانید با تهیه یک کیسه بوکس آویزان زنجیری و تهیه چندین عدد کفپوش تاتامی در منزل یا باشگاه به تمرین بپردازید.کیسه بوکس پانچ آویزان

از مزیت های عمده کیسه پانچ آویز امکان اتصال چندین کیسه به یک پایه فلزی متحرک می باشد که امکان تمرین و جابجایی و تغییر فضای تمرین را فراهم می سازد.

نکات خرید کیسه بوکس آویزان

نوین فوم تولید کننده کیسه بوکس استاندارد و حرفه ای برای استفاده های تمرینی و رزمی می باشد. برخی فاکتورها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت کیسه بوکس آویزان هستند. برای خرید کیسه بوکس باید ۴ فاکتور زیر را در نظر گرفت:

  1. ابعاد کیسه بوکس : کیسه بوکس های ارتفاع ۵۰ سانتی متر تا ۷۰ سانتی متر مناسب برای مشت زدن می باشند. ولی اگر قصد لگد زدن و انجام تمرینات پا را دارید توصیه می کنیم
  2. جنس رویه : رویه کیسه بوکس های نوین فوم از جنس رویه کانتینری ضد آب می باشد
  3. آویز زنجیری یا طنابی : شما می توانید کیسه بوکس آویزان را با بند و آویز زنجیری یا طنابی سفارش دهید. برای استحکام و ایمنی بیشتر ما آویز زنجیری را توصیه می کنیم.
  4. نحوه پر شدن و تراکم کیسه بوکس: کیسه بوکس های سنگین با شن و آب و کیسه بوکس های سبک با کیفیت با فوم eva  پر می شوند.

انتخاب بهترین کیسه پانچ تمرینی

برای سفارش کیسه پانچ باید بت وزن و قد فرد استفاده کننده نیز توجه شود. مثلا برای قد متوسط مردان در کشورمان ایران که ۱۶۵ سانت است و وزن بین ۸۰ تا ۸۵ کیلوگرم می توان از کیسه های ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرمی استفاده کرد. کیسه بوکس زنان با متوسط قد ۱۵۵ و وزن ۶۵ تا ۷۰ می تواند از مدل های ۱۵ تا ۲۲ کیلویی باشد. برای وزن های بالا می توان از کیسه پانچ های سنگین تراستفاده کرد. ولی توصیه می شود برای خرید کیسه پانچ مدل های بیش از ۴۵ کیلویی انتخاب نشود.

ضمنا جنس رویه کیسه بوکس تاثیر زیادی در استاندارد بودن و استحکام این محصول دارد. جنس رویه کانتینری درجه ۱ یا پارچه مخصوص با دوخت بذون درز باعث افزایش طول عمر کیسه بوکس و جلوگیری از ضرر و زیان به علت خرابی این محصول می گردد. همچنین کیسه بوکس های پر شده با فوم نرم و برگشت پذیر مناسب ترین انواع کیسه بوکس سبک و متوسط برای استفاده های تمرینی و ورزش رزمی و حرفه ای می باشد.کیسه بوکس آویزان

 سفارش کیسه بوکس آویز

تعهد به کیفیت و رضایت مشتری دو اصل اساسی در تولید و عرضه محصولات ورزشی در مجموعه نوین فوم می باشد. نوین فوم با حدود دو دهه فعالیت تولیدی حرفه ای همیشه کسب و حفظ رضایت مشتریان را با ارایه محصول با کیفیت با قیمت رقابتی سر لوحه خود قرار داده است. کیسه بوکس های ما با رعایت اصول و استانداردهای ورزش بوکس و استانداردهای ایمنی و فنی تولید می شوند. برای سفارش بهترین کیسه بوکس های آویزان با قیمت مناسب کافیست با ما یک تماس بگیرید.

سفارش انواع کیسه بوکس آویزی با کیفیت با قیمت ارزان در ابعاد ، طرح ها و وزن مختلف در نوین فوم امکان پذیر است. برای مشاوره و خرید کافیست با مشاورین فروش کارخانه نوین فوم تماس حاصل فرمایید. نوین فوم تولید کننده کیسه بوکس و انواع تجهیزات ورزش های رزمی و تمرینات ورزشی مانند کفپوش رزمی، تشک ایروبیک ، دستکش بوکس ، کفپوش گرانولی ، استپ فومی ، مت یوگا ، آجر یوگا ، کمربند شنا ، ساق بند و زانو بند و سایر تجهیزات می باشد. برای مشاوره  و سفارش خرید کیسه بوکس و ارسال به عراق، آذربایجان ، ارمنستان و سایر کشورها و مناطق با مشاورین فروش ما در کارخانه در تماس باشید.

 

محصولات پیشنهادی