پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

تشک ایروبیک ، تشک ورزشی و ژیمناستیک

تشک ایروبیک انفرادی نوین فوم از کاربردی ترین انواع تشک ورزشی می باشد. این محصول به عنوان تشک ورزشی یا تشک انفرادی نیز نامیده می شود.  این تشک فومی با رویه ضد آب محصولی بسیار مناسب جهت انجام حرکات ورزشی در باشگاههای بدنسازی، ایروبیک، ژیمناستیک و رزمی می باشد. ورزشکاران حرفه ای به خوبی به اهمیت کفپوش مناسب برای ورزش و حرکات تمرینی برای جلوگیری از آسیب در ورزش های رزمی و تمرینات آگاه هستند.  تشک ورزشی نوین فوم  محصولی کاملا استاندارد و با کیفیت  و مناسب انجام انواع حرکات ورزشی انفرادی در باشگاه ها و منازل می باشد. این محصول به نامهای تشک ایروبیک، تشک ژیمناستیک، تشک انفرادی ورزشی یا تشک تمرین نیز شناخته می شود.

تشک انفرادی

مشخصات تشک ورزشی و انفرادی ایروبیک

انواع تشک های ایروبیک  در دنیا تولید می شود. تشک ورزشی ایروبیک و بدنسازی نوین فوم در رنگهای گوناگون از جمله قرمز، نارنجی، آبی و سبز و در رویه های کانتینری و واتر تولید می شود.. تشک انفرادی ایروبیک و زیمناستیک با ضخامت ۳ سانت و ابعاد ۱۰۰ سانت در ۷۰ سانت و یا ۱۲۰ سانت در ۷۰ سانت تولید میشود. نوع دیگری از این تشک نیز که بیشتر به عنوان تشک ژیمناستیک شناخته می شود در ابعاد ۲ متر در ۱ متر و ضخامت های بالا تر از جمله ۵ سانت و ۶ سانت تولید و عرضه می شود.

  • ابعاد تشک ژیمناستیک و ایروبیک ورزشی:  ۷ *۱۰۰  –  ۷۰*۱۲۰  –  ۱۰۰*۲۰۰
  • جنس: فوم پلی اتیلن سبک با رویه واتر یا کانتینری
  • رنگ بندی تشک ایروبیک : قرمز، آبی. سایر رنگها بسته به درخواست و سفارش مشتریان محترم قابل تهیه می باشد.

با تهیه این تشک ورزشی از نوین فوم ضمن دسترسی به مناسب ترین قیمت تشک ایروبیک و رزمی محصولی اصلی و استاندارد را با ضربه گیری و دوام بالا خریداری می نمایید. این محصول با توجه به استانداردهای ایمنی ورزشی تهیه شده و مشابه بهترین نمونه های تشک ورزشی درجه یک و ممتاز خارجی می باشد. تشک انفرادی ایروبیک و بدنسازی نوین فوم در بهترین باشگاه های ایروبیک، پیلاتس ، تی آر ایکس TRX ، آمادگی جسمانی و رزمی سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ابعاد  ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر تشک ورزشی در داخل باشگاه های خانگی ، سالن ورزشی ایروبیک، یوگا، پیلاتس، ژیمناستیک و هوم جیم ها نیز به وفور مورد استفاده قرار میگیرد.

موارد کاربرد تشک ورزشی

  • باشگاه های رزمی
  • باشگاه های ژیمناستیک، ایروبیک
  • هوم جیم ها و باشگاه های خانگی
  • سالن یوگا و پیلاتس
  • انجام ورزش در پارک و فضای باز

قیمت تشک ایروبیک ورزشی

قیمت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با  توجه به نوسانات قیمت برای خرید این محصول با قیمت ارزان و زیر قیمت بازار از تولید کننده با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید. با توجه به تولید این محصول و عرضه مستقمی تشک ایروبیک از کارخانه به ورزشکاران و مشتریان نهایی قیمت تشک ورزشی بسیار مناسب تر از بازار می باشد.

تشک ورزشی نوین فوم به دلیل قیمت مناسب و امکان حمل و شستشو استفاده و محبوبیت فراوانی دارد. نوین فوم تشک ورزشی را در رنگ بندی فراوان تولید و عرضه میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و مشاهده تشک انفرادی , خرید تشک بدنسازی و رزمی نوین فوم و مشاوره درباره سایر کفپوش های ورزشی ، تاتامی و کفپوش لاستیکی و کیسه بوکس آویزان با ما از طریق شماره های تماس سایت در ارتباط باشید.

 

 

محصولات پیشنهادی