پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

عایق صوتی استودیو

مهر ۶, ۱۳۹۷
نوین فوم

همان طور که می دانید استودیوها، فضایی برای ضبط صدا هستند و استفاده از انواع عایق صوتی استودیو در آن ها امری لازم و ضروری می باشد. عایق صوتی استودیو باعث می شود تا فضای حاکم بر استودیو غرق در سکوت و آرامش شود و در عین حال صدای داخل استودیو نیز، به خارج از آن نفوذ نکند. کیفیت عایق صوتی استودیو بسیار مهم است و افراد همواره باید بکوشند تا با خرید عایق صوتی استودیو با کیفیت ایده آل، محیط مورد نظر را از نظر صوتی ایزوله نمایند. این عایق ها معمولا به رنک خاکستری تیره می باشند و به خاطر ویژگی های ساختاری که دارند، تمام دیواره ها و سقف را به راحتی تحت پوشش قرار می دهند.

ویژگی های ساختاری عایق صوتی استودیو

انواع عایق صوتی استودیو که توسط شرکت نوین فوم طراحی و ساخته می شوند، با استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت و همچنین دستگاه های جدید و به روز تولید می گردند. دانسیته و تراکم این فوم ها بسیار زیاد است و امواج صوتی در برخورد با آن ها به طور کامل جذب می شوند. بدین ترتیب انتشار صدا در استودیو ها به حداقل رسیده و کیفیت صدای ظبط شده در آن ها افزایش می باید.
قیمت عایق صوتی استودیو در ابعاد و اندازه های مختلف
ابعاد عایق صوتی استودیو متنوع است و شرکت نوین فوم، موفق به تولید فوم های آکوستیک در اندازه های مختلفی همچون ۱ در ۱و ۱ در ۲ با ضخامت های مختلف شده است. قیمت عایق صوتی استودیو نیز با توجه به ابعاد و اندازه و همچنین ضخامتی که دارد تغییر می کند، لیکن تمامی محصولات شرکت نوین فوم با قیمت عمده به فروش می رسند و بدین ترتیب امکان خرید عایق صوتی استودیو را برای همگان میسر می نمایند. بدین ترتیب افراد با توجه به مساحت استودیوی مورد نظر خود می توانند، فوم ایده آل را خریداری نموده و به ارزان ترین و آسان ترین شکل ممکن، استودیوی خود را آکوستیک نمایند.

 

برای خرید عایق صوتی ، فوم کفپوش صداگیر کف ، تاتامی ،کفپوش مهدکودک ،  کفپوش لاستیکی و سایر انواع فوم با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *