پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

عایق صوتی اتاق خواب و مزایای استفاده از آن

خرداد ۹, ۱۳۹۷
نوین فوم

آشنایی با عایق صوتی اتاق خواب و مزایای استفاده از آن

یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در عصر حاضر، مقابله با هیاهوی زندگی شهری و رسیدن به آرامش می باشد. گریز به دل طبیعت و پناه بردن به دشت و کوه و جنگل در هر فرصتی، گواه بر این نیاز درونی انسان ها می باشد و چه بسا افرادی که در اثر نادیده گرفتن این نیاز مهم، به مشکلات روحی و جسمی جبران ناپذیری گرفتار شده اند. عایق صوتی اتاق خواب و آکوستیک کردن اتاق خواب  به واسطه ی آن، یکی از روش هایی است که به کمک انسان ها آمده است و آن ها را بی نیاز از ترک خانه، برای رسیدن به آرامش نموده است. با صداگیری دیوار اتاق خواب و استفاده از عایق صدا دیوار می توان، به محیطی کاملا جدا از هیاهوی شهری دست یافت و آرامشی عمیق را در خانه ی خود تجربه کرد.

مزایای استفاده از عایق صورتی اتاق خواب

برخی افراد با شنیدن نام عایق صوتی، تنها به یاد استدیوهای ضبط صدا، سالن های کنفرانس و یا اماکن عمومی دیگر می افتند و استفاده از آن ها در فضای داخلی خانه ی خود را، تصور نیز نمی کنند. این در صورتی است که استفاده از عایق صوتی اتاق خواب و صداگیری دیوار منزل، از جمله رایج ترین و متداول ترین کارهایی است که در بسیاری از خانه ها، به ویژه در شهرهای بزرگ و پرجمعیت صورت می گیرد و فضایی دنج و آرام را برای ساکنین خانه محیا می نماید. از دیگر مزایای استفاده از عایق های صوتی، کمک به رعایت قانون سروصدا در آپارتمان ها می باشد. همان طور که می دانید، امروزه اکثر افراد در آپارتمان زندگی می کنند و زندگی در مجاورت دیگ واحدهای مسکونی، بعضا سخت و دشوار می گردد. به ویژه اگر ساکنین آپارتمان از فرهنگ آپارتمان نشینی به بهره بوده و قانون سروصدا در آپارتمان را رعایت نکنند، شرایط زندگی سخت تر و دشوار تر نیز می گردد. در چنین مواقعی استفاده از عایق صوتی در دیوارهای مشترک، اتاق خواب ها، صداگیری سقف و حتی استفاده از عایق صوتی روکار در برخی نواحی پر سروصدای خانه، به افراد کمک می کند تا ساعاتی آرام و دلچسب را در خانه ی خود سپری کنند و تنش ها، اضطراب ها و استرس های کار و زندگی در بیرون از خانه را، پشت سر بگذارند.

استفاده از عایق صوتی در اتاق خواب کودک صداگیری اتاق کودک

بسیاری از خانواده ها، نسبت به کیفیت خواب و آرامش فرزندان خود، به ویژه در ماه های اول تولد، بسیار حساس اند. قرار گرفتن برخی خانه ها در مجاورت با واحد های مسکونی دیگر و یا قرار گرفتن در کنار خیابان ها شلوغ و پر رفت و آمد باعث می شود، تا بعضا محیطی آرام برای رشد و پرورش کودک در خانه، به وجود نیاید. در این گونه مواقع خانواده ها، از عایق صوتی اتاق خواب برای اتاق فرزند خود استفاده می کنند و به کمک صداگیری دیوار منازل و یا حتی صداگیری سقف، محیطی کاملا مناسب را برای خواب و پرورش کودک خود فراهم می نمایند.

 

 

استفاده از عایق صوتی در اتاق خواب و اتاق کار

فراهم نمودن محیطی آرام و بی سروصدا در خانه، برای بزرگسالان نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و نه تنها بر سلامت روحی آن ها، که مستقیما بر جسم آنان نیز تاثیر می گذارد. به دور ماندن از تنش ها، سروصداها و دیگر شلوغی های زندگی شهری، احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری های روحی و جسمی را کم می کند و زندگی سالم تر، پویا تر و سرزنده تری را، به افراد هدیه می دهد. به همین دلیل استفاده از عایق صوتی، و مقابله با سروصداهای تولید شده در بیرون از خانه، امری ضروری می باشد که به شدت در زندگی ماشینی و مدرن امروز توصیه می شود. امروزه بسیاری از افراد در اتاق خواب و اتاق کار خود در خانه، به صداگیری دیوار و سقف به کمک عایق های صوتی روکار پرداخته اند و بدین ترتیب، کیفیت زندگی خود را دوچندان نموده اند.

استفاده از عایق صوتی در خانه های قدیمی

یکی از مشکلاتی که برخی افراد با آن ها مواجه می شوند، سرو صداهایی است که در اثر سالخوردگی بنای ساختمان و پوسیده شدن برخی قطعات و متریال به کار رفته در آن ها، در فضای خانه تولید می شود و آرامش افراد را بر هم می زند. برخی افراد بدون آگاهی از علت صدا دادن سقف خانه، و یا تولید شدن صدا در دیگر بخش ها، به زمدگی خود ادامه می دهند و هرگز زندگی آرام و ایده آلی را تجربه نمی کنند. در صورتی که با استفاده از عایق صوتی اتاق خواب و یا صداگیری دیوارها و سقف ها می توان با تمام این سروصداها به مقابله پرداخت و به محیطی دنج و آرام دست یافت.

با مراجعه به بازار متوجه می شوید که قیمت عایق صوتی اتاق خواب، متفاوت است.  شرکت نوین فوم که یکی از معتبرترین تولید کنندگان عایق های صوتی در انواع مختلف می باشد، موفق به تولید باکیفیت ترین و ارزان تری عایق های صوتی روکار شده است. با مراجعه به بخش محصولات در سایت نوین فوم، و مراجعه به قسمت عایق صوتی می توانید، به کسب اطلاعات دقیق تری در خصوص این محصولات بپردازید . همچنین جهت مشاوره رایگان برای انجام صداگیری در آپارتمان و انجام عایق صوتی دیوار مشترک با مشاورین نوین فوم تماس بگیرید. مشاورین نوین فوم برای ارایه مشاوره رایگان درباره صداگیری دیوار و همچنین در صورت نیاز اعزام مشاورین به محل شما در خدمت شما هستند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *