پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

موارد استفاده عایق صوت

آبان ۱۱, ۱۳۹۶
نوین فوم

درباره موارد استفاده عایق صوت به طور کلی میتوان گفت فوم‌‌های عایق صدا، مانع پخش و بازتاب صدا از سطوح صاف همچون سقف و دیوارها می‌شود. فوم‌های صداگیر امواج صوتی را به خود جذب کرده و از پژواک صدا جلوگیری می‌کنند و باعث سکوت و آرامش محیط می‌شود. اگر چه عایق صدا، هرگز صددرصد ضد صدا نیست، امّا این فوم‌ها با جذب میزان قابل توجهی از صدا این امکان را به شما می‌دهد که در اماکن مسکونی و تجاری به فعایت‌های مورد علاقۀ خود همچون، نواختن و یا گوش دادن موسیقی، ورزش و هیاهو بپردازید بدون اینکه صدای شما به گوش دیگران برسد و باعث ناراحتی ایشان شود. استفاده از فوم‌های صداگیر، می‌تواند جایگزین هر روش دیگری برای جلوگیری از انتشار صدا شود. خصوصاً اگر دنبال عایق صدا با هزینۀ کم هستید فوم‌های عایق صوت بهترین گزینه خواهند بود.

عایق صوتی اکوستیک

سایر موارد استفاده عایق صوت و فوم آکوستیک

جلوگیری از نفوذ صدا به آپارتمان

فوم‌های ضد صوت، برای جلوگیری از ورود صداهای خارجی به داخل آپارتمان نیز بسیار مناسب و ایده‌آل هستند. با فوم‌های عایق صدا، می‌توانید از ورود صدای کوچه و خیابان و همسایه‌‌ها به داخل خانه و محل استراحت خود جلوگیری کنید . با صداگیری دیوار مشترک اتاق و آپارتمان محیطی ساکت و سرشار از آرامش را برای خود و خانوده ایجاد کنید.

آلودگی صوتی کارخانجات و کارگاه‌ها

آلودگی صوتی در مکان‌های صنعتی بسیار بالاست. دستگاه‌ها و تأسیسات صنعتی روز به روز بیشتر می‌شوند. ازدحام سروصدا در کارخانجات و کارگاهها سرسام‌آور است. با پوشاندن سقف و دیوار مکان‌های صنعتی از فوم‌های عایق صدا، بخش قابل توجهی از سر و صدای موجود در این فضاها از بین می‌رود و کارکنان این اماکن از صداهای گوش‌خراش رهایی خواهند یافت. استفاده از عایق صدا، راهکاری مؤثر برای کاهش آلودگی صوتی فضاهای صنعتی است.

آکوستیک استودیو و سینما

سینما و استودیوهای ضبط صدا اماکنی هستند که کیفیت صدا، در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. بازتاب و پژواک صدا از عوامل کاهش کیفیت صدا هستند. فوم آکوستیک، با جذب ارتعاش صداها، از پخش و بازتاب صدا جلوگیری می‌کند و موجب افزایش کیفیت و وضوح صدا می‌شود. فوم عایق صوت، نویزهای موجود در فضا را جذب کرده و صداهای زائد را از بین می‌برد.

فوم عایق صدای نوین‌فوم

فوم‌های آکوستیک، بسته به نیاز شما متغیر هستند. اگر شما به عنوان یک پیمانکار، معمار و یا صاحب‌خانه به دنبال راه حلی ساده برای مشکل سر و صدا هستید، بر روی نوین‌فوم حساب کنید. نوین‌فوم با انواع فوم‌های عایق صوت، برای به حداقل رساندن سروصدا شما را یاری خواهد کرد.

فوم ضد صوت نوین‌فوم به سبب تراکم بالا هر گونه صدا و نویز موجود در فضا را جذب کرده و بیشترین صداگیری را دارند. این فوم‌ها ضد حرارت بوده و برای استفاده در شرایطی با درجه حرارت بالا مناسب می‌باشند. مواد به کار رفته در فوم‌های ضد صوت نوین‌فوم مانع از آتش گرفتن آنها می‌شود.

پانل‌های آکوستیک نوین‌فوم، در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون برای کاربردهای مختلف تولید و عرضه می‌گردد. ما پانل‌های خود را با نگاهی منحصر بفرد طراحی و تولید کرده‌ایم. این فوم‌ها نه تنها برای صداگیری دیوار و سقف منزل و محل کار شما مناسب هستند که به زیبایی محیط نیز می‌افزایند. پانل‌های عایق صدای نوین‌فوم، زیبایی و آرامش را به محیط زندگی شما وارد می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره صداگیری دیوار مشترک ، نصب فوم آکوستیک ، ساخت استودید و اتاق آکوستیک ، انواع عایق صوتی ، تهیه انواع فوم ، تاتامی ، کفپوش مهدکودک و مشاوره رایگان برای صداگیری اتاق و آکوستیک آپارتمان ، استودیو یا محل کار با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

مطالب مشابه

یک نظر ثبت کنید

مطلب مفیدی بود، خیلی بهتر بود اگه بیشتر توضیح میدادید.

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *