پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

ایمن سازی مهد کودک

اسفند ۲۰, ۱۳۹۷
نوین فوم

ایمن سازی مهد کودک و خانه بازی ار مهمترین مراحل در تاسیس خانه بازی کودک  از الزامات و باید ها برای تمامی مهدکودک هاست. یکی از فاکتورهای ضروری و اساسی برای محیط مهدکودک، ایمن سازی حیاط و دیوار مهدکودک می باشد. ایمن سازی حیاط و دیوار مهدکودک با تامین سلامت و امنیت کودک رابطه تنگاتنگی دارد. برای کاهش آسیب ها و صدمات فیزیکی به کودک، لازم است که ایمن سازی محیط و فضای استفاده کننده از آن با دقت ویژه صورت پذیرد. کودکان به دلیل کنجکاوی و جنب و جوش زیاد همواره در معرض آسیب های مختلف قرار دارند. بر همین اساس برای جلوگیری و کاهش آسیب ها، ایمن سازی و تجهیز فضای مورد استفاده کودک از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. برای ایمن سازی مهد کودک می توان از کفپوش های گرانولی و لاستیکی استفاده کرد. این کفپوش ها به دلیل خاصیت ضربه پذیری بالا، در صورت تماس بدن کودک با سطح زمین، از وقوع آسیب به بدن کودک جلوگیری به عمل می آورد.

استفاده از کفپوش برای ایمن سازی مهد کودک ، آسودگی خاطر و رضایت والدین را در مواقع سپردن بچه ها به مهدکودک، با خود به دنبال دارد. همچنین رعایت اصول ایمن سازی مهدکودک ، نگرانی والدین بابت حفظ سلامتی کودک را به خوبی برطرف می سازد. بر اساس بخش نامه ای از طرف وزارت بهداشت و اداره بهزیستی استفاده از دیوارپوش فومی استاندارد  در مهدکودک ها اجباری و الزامی شده است. این موضوع نمایانگر اهمیت سلامت کودک و ایمن سازی مهد کودک با کفپوش و دیوارپوش استاندارد می باشد.

کفپوش های مهدکودک با ضخامت های گوناگون و در رنگ های شاد و متنوع تولید و جهت ایمن سازی مهد کودک عرضه می گردد. این کفپوش ها ضمن کیفیت بالا، از لحاظ بهداشتی هم بسیار مناسب و مطلوب می باشند. قابلیت انعطاف پذیری بالا و نرمی مناسب آن، برای بازی و کنجکاوی بچه ها گزینه مفیدی به حساب می آید. این کفپوش ها به دلیل طراحی پازلی شکل، بدون نیاز به ابزاری بر روی هم قرار گرفته و قابلیت استفاده را دارد. از هر دو طرف این محصول می توان نهایت استفاده را برد. بر همین اساس یکی از گزینه ها مورد توجه برای ایمن سازی حیاط و دیوار مهدکودک، این کفپوش ها به شمار می روند.

نقش دیوارپوش طرحدار فومی مهدکودک در تجهیز مهدکودک هم برای ایمن سازی مهدکودک حایز اهمیت می باشد. علاوه تامین و حفظ سلامت کودک، دیوارپوش مهدکودک در جذابیت و زیبایی فضای آن نیز تاثیر گذار است. استفاده از رنگ و طرح های شاد و متنوع، محیط آموزشی مورد استفاده کودک را از حالت یکنواختی و خشک به فضایی اثر گذار و جذاب مبدل می سازد. بکارگیری شکل های مختلف و مورد پسند کودک در این دیوارپوش ها در یادگیری و شکوفایی خلاقیت کودک نیز تاثیر گذار است. این محصول ضمن کیفیت بالا و بهداشتی بودن، مقرون به صرفه و با قیمت مناسب ارایه می شود. در مقوله ایمن سازی مهدکودک، دیوارپوش ها به دلیل خاصیت ضربه پذیری مناسب، آمار وقوع حادثه برای کودک را به حداقل می رساند.تاتامی کفپوش مهدکودک

مزایای ایمن سازی مهد کودک

دیوارپوش ها و کفپوش ها به منظور ایمن سازی حیاط و دیوار مهدکودک در اثر استفاده مکرر و فشار وارده شده زیاد، دچار ساییدگی و خرابی نمی شوند. در جهت رعایت اصول بهداشتی این وسایل به راحتی قابل شستشو و نظافت می باشند. همچنین جذب رطوبت در آنها صورت نمی گیرد و از مزیت ضد آب بودن برخوردار هستند. این محصولات دارای گواهی بهداشتی هستند، که این امر سلامت کودک را بیش از پیش تامین می سازد. به دلیل وجود آج ها در طراحی آنها، از سر خوردن کودک جلوگیری به عمل می آورد. مقرون به صرفه بودن آنها یکی از فاکتورهای قابل توجه در ایمن سازی حیاط و دیوار مهدکودک به شمار می رود.

ایمن سازی مهدکودک مهمترین نکته در تجهیز مهدکودک و خانه بازی و همچنین مدرسه می باشد. برای ایمن سازی مهد کودک با تهیه تاتامی ، کفپوش مهدکودک و ودیوارپوش فومی مهدکودک با مشاورین نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *