پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

کفپوش مهد کودک

تیر ۸, ۱۳۹۵
نوین فوم

آیا شما به سطح کف یا کفپوش مهد کودک فرزندان توجه کرده اید؟ آیا به صدایی که هر بار از افتادن یک اسباب بازی یا قطعه ای از مبلمان بر روی زمین کف مهد کودک ایجاد می شود توجه کرده اید؟ آیا زمین مهد کودک شما سطح سخت بتنی، سیمان یا سنگ است یا توسط کفپوش رنگی نرم پوشیده و عایق شده است؟  زمین کف مهد کودک شاهد پر تحرک ترین و پر برخورد ترین درگیری های فیزیکی و حرکات پر برخورد بازی های کودکانه کودکان خردسال و نوپاست. سطح موزاییک یا سیمانی کف مهد کودک می تواند منجر به صدمات شدید بدنی در اثر افتادن و ضربه شود.

تعداد زیادی از مهد کودک ها دارای کف بتنی یا سرامیک در فضاهای بازی کودکان و زیر دستگاه ها هستند. مطمئنا ترکیب سطوح سخت و کودکان به هیچ وجه مناسب بازی و امنیت کودکان نیست. صدمه ناشی از جراحت یک کودک در مهد کودک علاوه بر صدمات جسمی و عاطفی به کودک می تواند در بر دارنده ضررهای مالی و اعتباری جبران ناپذیر برای گردانندگان مهد کودک نیز باشد. استفاده از کفپوش فومی نرم مخصوص مهد کودک و فضاهای بازی کودکان می تواند این ریسک را به راحتی بر طرف سازد.

فوم های تاتامی قفلی گزینه عالی جهت از بین بردن این خطرات هستند. فوم کفپوش مهد کودک قابلیت ضربه گیری در برابر جست و خیز و ضربات ناشی از افتادن را دارد. افتادن کودک روی سطوح سخت سیمانی می تواند منجر به شکستگی دست و پا و یا حتی ضربات مغزی جبران ناپذیر شود. در حالی که همان زمین خوردن روی سطح نرم کفپوش مهد کودک با ضخامت مناسب در بدترین حالت منجر به یک خراش سطحی می شود که خود کودک احتمالا بعد از چند دقیقه فراموش کرده و به بازی باز می گردد. کفپوش اتاق کودک تاتامی نوین فوم از جنس فوم ای وی آ (EVA) بوده و بسیار نرم ، انعطاف پذیر و ضربه گیر می باشد.

نوع دیگری از این محصول به عنوان دیوارپوش فومی مهدکودک یا فوم دیوارپوش روی دیوارها نصب شده و کودکان را در برابر ضربه و برخورد به دیوارها محافظت می کند.

مهمترین خصوصیات کفپوش مهد کودک نوین فوم عبارتست از:

  •  قابلیت شستشو با بخار شو، آب و شوینده های معمول
  • مقاومت بالا در برابر ضربات شدید
  • محافظت و عدم انتقال ضربه و جلوگیری از آسیب های شدید
  • قابلیت جابجایی و نصب سریع به دلیل قفل شوندگی و وزن کم و ابعاد مناسب تاتامی ها
  • مناسب جهت فضاهای بازی کودک در منازل مسکونی ، کفپوش اتاق کودک، فوم  و کفپوش فضای بازی کودک

قیمت کفپوش اتاق کودک نوین فوم بسیار مناسب و به دلیل حذف واسطه ها قیمت کارخانه می باشد.

 

تصاویر کفپوش مهد کودک

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *