پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

صداگیری در هنگام ورزش

اسفند ۲۵, ۱۳۹۶
نوین فوم

چگونگی حذف نویز و سروصداهای مزاحم در هنگام ورزش کراس فیت و صداگیری در هنگام ورزش

وقتی درون باشگاه به انجام تمرینات مشغول هستید، ممکن است سروصدا و نویزهای موجود شما را آزار دهند. باشگاه ­ها مساحت زیاد و سقف بلندی دارند و طراحی آنها به گونه ­ای است که به صورت ذاتی موجب تقویت صدا می­شود. علاوه بر صدای ناشی از کارکرد تجهیزات ورزشی، مکالمات بین ورزشکاران و مربیان و افتادن وزنه­های سنگین روی زمین را نیز می­توان به منبع تولید سروصدا اضافه نمود.

این مشکلات صوتی در باشگاه­های ورزش کراس فیت بیشتر هستند. در این ورزش بطور مدام شاهد افتادن وزنه­ های سنگین روی زمین خواهید بود. وقتی ورزشکاری وزنه­ چند ده کیلویی را روی سرش بلند می­کند و آن را روی زمین می­اندازد، صدای آن در کل باشگاه می­پیچد و حتی تمام همسایه ­ها نیز این صدا را خواهند شنید. این امر ممکن است مشکلات بسیار زیادی در پی داشته باشد.

شاکیان زیادی در داخل و اطراف باشگاه­های کراس فیت وجود دارند که از صداها ناراضی هستند. ممکن است برخی از ورزشکاران تمایل داشته باشند تا دوست داشته باشند فضای باشگاه، کمی لذت­بخش باشد و از شرایط کنونی ناراضی باشند. اگر این شرایط ادامه یابد ممکن است ورزشکار باشگاه را ترک نموده و به باشگاه دیگری برود که فضای آرامتری دارد.

تنها ورزشکاران نیستند که از این صداها شاکی هستند. اگر باشگاه شما یک ساختمان مجزا نباشد، کسب و کارهایی که در اطراف باشگاه وجود دارند نیز این صداهای آزاردهنده را خواهند شنید. شکایت کسبه اطراف می‌تواند روی قرارداد اجاره، مبلغ کرایه تأیرگذار بوده و حتی کل کسب و کار شما را با مشکل مواجه نماید.

برای صداگیری کف بهترین گزینه استفاده از کفپوش های ورزشی مانند تاتامی یا کفپوش گرانولی می باشد. همچنین برای صداگیری دیوار ها و سقف می توان از عایق های صوتی و پنل های عایق صوت استفاده کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره برای صداگیری باشگاه ، باشگاه خانگی و دیوار مشترک با شماره های تماس نوین فوم تماس بگیرید.

مطالب مشابه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *