پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

تاتامی مناسب تکواندو

تیر ۲۰, ۱۳۹۸
نوین فوم

تاتامی مناسب تکواندو یا کاراته محصولی متفاوت از نوعی از تاتامی است که در مهدکودک ها و خانه بازی های کودک استفاده می شود. در این نوشته به بررسی خصوصیات و نحوه تشخیص و خرید تاتامی مناسب تکواندو و رزش های رزمی خواهیم پرداخت. اگر شما یک مربی یا تکواندوکار حرفه ای هستید و قصد خرید تاتامی مناسب تکواندو و ورزش های رزمی را دارید پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قابلیت ارتجاعی مناسب یکی از مهم ترین خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی به شمار می رود. از دیگر خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی می توان به نرمی و انعطاف پذیری بسیار مطلوب محصول اشاره نمود. کفپوش های تاتامی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سالن های ورزشی به منظور انجام بهینه و مناسب حرکات و تمرین های تکواندو و سایر ورزش های رزمی به حساب می آیند. از آنجایی که حفظ و تامین سلامت ورزشکاران به نسب سایر فعالیت ها، از الویت های اصلی به شمار می رود، تاتامی های ورزشی به بهترین نحو در این مورد به انجام وظیفه مشغول هستند. تشک تکواندو به نام شیاپچانگ هم نامیده می شود.تاتامی تکواندو

اهمیت ایمنی و ضربه گیری در ورزشهای رزمی

برای راه اندازی یک سالن ورزشی، اصلی ترین کار، تامین امنیت و ایمن سازی محیط سالن می باشد. سایر کارها حول محور ایمن و امنیت می چرخد. به منظور پوشش سطح کف زمین و ایجاد محیطی امن و آرام، استفاده از کفپوش تاتامی، یک انتخاب به صرفه و در عین حال کاربردی به شمار می رود. این کفپوش ها به علت برخورداری از ضخامت مناسب و تراکم بالا، ایمنی و امنیت ورزشکار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بنابراین، تامین امنیت و حفظ سلامتی یکی از خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی محسوب می شود.

امروزه از تکواندو در ردیف یکی از ورزش های پرطرفدار و محبوب رزمی به شمار می آید. تمرینات تکواندو این ورزش با پای کاملا برهنه صورت می گیرد. به همین جهت، برای افزایش عملکرد ورزشکار و ارتقای تمرین ها نیاز به یک کفپوش نرم و در عین حال بادوام احساس می گردد. وجود کفپوش های تاتامی، راحتی و انعطاف پذیری مناسب ورزشکار در هنگام انجام تمرین ها را میسر می سازد. به همین منظور یکی از خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی، ضخامت و تراکم بسیار مطلوب کفپوش به شمار می رود. ورزش تکواندو به دلیل اینکه عضلات دست و پا را درگیر می کند، احتمال افزایش آسیب و صدمه در ورزشکار را در هر لحظه متصور می سازد.

تاتامی مناسب تکواندو 8 ضلعی

اهمیت و خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی

استفاده از مواد اولیه مرغوب و کاملا بهداشتی، از خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی به شمار می آید. از آنجایی که ورزش های رزمی نظیر تکواندو با فعالیت های شدید بدنی همراه می باشد، اهمیت بهداشت و نظافت بیش از پیش مورد توجه واقع می شود. کفپوش های تاتامی فدراسیونی ورزشی برای تحقق این موضوع علاوه بر بهداشتی بودن قابلیت شستشو را نیز دارا می باشند. ورزش تکواندو در زمره هنرهای رزمی با قدمت بسیار زیاد محسوب می شود. خواستگاه اصلی این ورزش کشور کره جنوبی می باشد. مهارت های فیزیکی، بخش اصلی و کلیدی این ورزش را شامل می گردد.

بدون تردید، آسیب دیدگی یک ورزشکار به ویژه در ورزش حرفه ای، تمام اهداف و برنامه های ورزشی او را دستخوش تغییرات ناخوشایند می کند. به عبارت دیگر، آسیب و صدمه قسمتی از بدنه ورزش ها به خصوص ورزش های رزمی می باشد. در چنین مواقعی و به منظور کاهش آسیب های احتمالی، استفاده از کفپوش تاتامی تکواندو و رزمیپ با قابلیت ضربه گیری بالا می تواند دغدغه های موجود در این زمینه را به میزان قابل توجهی مرتفع سازد. بر همین اساس، تامین امنیت و سلامت ورزشکار، از خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی به شمار می رود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع و قیمت کفپوش ورزشی مناسب تکواندو ، خرید تاتامی ۸ ضلعی تکواندو،  کاراته و ورزش رزمی با مشاورین کارخانه نوین فوم تماس حاصل فرمایید.

مطالب مشابه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *