پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

ویژگی ها و خصوصیات کفپوش مناسب تکواندو و رزمی

مهر ۱۴, ۱۳۹۸
نوین فوم

کفپوش مناسب تکواندو و رزمی استاندارد یکی از تولیدات اصلی شرکت نوین فوم می باشد. همانطور که پیشتر عنوان شد، کاهش آسیب ها و تامین سلامت ورزشکاران، یکی از خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی می باشد. سلامت و امنیت فرد مرجح بر تمام الویت ها و فعالیت های ورزشی قلمداد می شود. از این رو، تامین فضایی ایمن و سالم، امنیت و آسودگی خاطر ورزشکاران را با خود به همراه دارد. کفپوش تاتامی از فوم های کاملا بهداشتی و باکیفیت تولید و در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

تاتامی رزمیمواد اولیه مرغوب و بهداشتی استفاده شده در بافت کفپوش، علاوه بر سازگاری با پوست، فاقد هرگونه مواد سمی، مضر و خطرناک برای سلامت انسان می باشد. سطح یکپارچه و یکدست کفپوش، از هرگونه قسمت های تیز، خراشنده، سخت و ناهموار به دور می باشد. تنوع رنگ این محصولات، ضمن جذابیت و زیبایی بصری فضای مورد استفاده، امنیت و ایمنی را در محیط حکمفرما می سازد. خاصیت ارتجاعی بالا، در زمره خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی محسوب می شود. ضخامت مناسب محصول، دوام و استحکام قابل ملاحظه کفپوش را با خود به همراه دارد. خاصیت ضربه گیری و حالت پذیری کفپوش تاتامی، در هنگام برخورد و افتادن ورزشکار بر روی سطح آن، هیچگونه آسیب و صدمه را به او وارد نمی سازد. کیفیت و دوام بسیار بالا و مطلوب، از دیگر خصوصیات تاتامی کفپوش مناسب تکواندو و رزمی قلمداد می گردد.

مزیت ها و خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی

قابلیت حمل و وزن مناسب محصول، به عنوان مزیت مهم و خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی به حساب می آید. ضخامت و تراکم بالای محصول، امکان استفاده از آن را برای مدت زمان طولانی فراهم می سازد. به همین جهت، استفاده مکرر و پیوسته از کفپوش، بافت و ظاهر محصول را دچار مشکل و خرابی نمی کند. سازگاری این محصولات با سلامت انسان و محیط زیست، از مزیت های تاثیر گذار و مؤثر آن محسوب می گردد. به منظور رعایت اصول بهداشتی، به سهولت می توان سطح کفپوش را شستشو داد. انعطاف پذیری مناسب کفپوش، راحتی ورزشکار در هنگام استفاده از آن را فراهم می سازد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب نیز از خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی می باشد. با سفارش و خرید کفپوش تاتامی، امنیت و ایمنی را در محیط پراکنده نمایید.

فارغ از خصوصیات کفپوش مناسب تکواندو و رزمی، می توان به کاربرد این محصولات نیز اشاره ای نمود. کفپوش تاتامی علاوه بر استفاده در تکواندو در سایر ورزش های رزمی نظیر کاراته، جودو و جوجیتسو نیز امکان استفاده را دارد. ضخامت و چگالی بسیار مناسب این محصول، کاربرد کفپوش را در مکان های آموزشی مانند مهدکودک و مدرسه میسر می سازد. دوام و کیفیت بالای کفپوش ورزشی، نظر و توجه ورزش کشتی و هاپکیدو را به آن معطوف ساخته است. امنیت و تامین سلامت ورزشکار، حرف اول و آخر را در ورزش های رزمی می زند. بر همین اساس، خاصیت ارتجاعی مناسب و حالت ضربه پذیری از خصوصیات تاتامی مناسب تکواندو و رزمی به شمار می رود. امروزه و به منظور ایمن سازی سالن های ورزشی، کفپوش تاتامی در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *