پیچ اینستاگرام نوین فوم
کليک کنيد

فوم اسفنجی برای کفپوش باشگاه خانگی و اتاق­ بازی کودکان

آذر ۶, ۱۳۹۶
نوین فوم

فوم کف اتاق و  کفپوش اسفنجی تولید نوین فوم از نرم­ترین ،سبک­ترین  با دوام ترین نوع کفپوش باشگاه خانگی  می باشد. این کفپوش های فومی دارای بیشترین تنوع رنگ جهت  استفاده  در کفپوش باشگاه خانگی یا کف اتاق کودک می باشد.

کفپوش های اسفنجی فومی نوین فوم ضخامت و تراکم متنوعی دارند. شما با توجه به سختی و نرمی نوع تاتامی که در نظر دارید و مدت زمان استفاده از این کفپوش های فومی می­توانید آنها را انتخاب کنید. اینکه چه مقدار اسفنج در یک متر مربع این کفپوش های فومی استفاده شده است بیانگر میزان تراکم یا چگالی این تشک­ها است. نوع فوم کف اتاق که برای کفپوش اتاق کودک استفاده می شود با توجه به وزن کم کودکان و استفاده خانگی نیاز به تراکم خیلی بالایی ندارند.  ولی برای کفپوش های ورزشی و ورزش های رزمی و حرفه ای تراکم بسیار مهم است. ممکن است یک کفپوش تاتامی ضخیم­تر از دیگری باشد ولی تراکم آن کمتر باشد. برای مثال کفپوش تاتامی ۲۵ میلی متری فدراسیونی تراکم بیشتر و عمر بالاتری نسبت به کفپوش ۴۰ تاتامی ورزشی ۴ سانتی دارد، هرچند که ضخامت کمتری دارد.کفپوش تاتامی فومی

کاربردها و موارد استفاده

کفپوش های فومی فقط به عنوان فوم کف اتاق مورد استفاده قرار نمیگیرند. این فوم ها به دلیل قیمت مناسب، وزن سبک، قابل شستشو بودن و بهداشتی بودن موارد کاربرد و استفاده فراوانی در جاهای مختلف دارند. برخی از کاربردهای محبوب فوم کف اتاق عبارتند از:

  • کفپوش باشگاه خانگی home gym
  • کفپوش ورزش های رزمی و کف سالن ورزشی
  • کفپوش نمایش تجاری
  • کفپوش اسفنجی باشگاه
  • فوم تشک ضد خستگی
  • تشک چابکی سگ
  • تشک فوم زیر استخر توپ کودک
  • تشک استودیوی یوگا
  • کفپوش زیر خرگوش
  • کفپوش لانه گربه و سگ
  • بالشتک دیواری
  • بالشتک مخصوص تخت کامیون
  • کفپوش زیر اسب و سایر اماکن

کفپوش کف اتاق

سوالات مهم قبل از خرید کفپوش

قبل از تصمیم برای خرید کفپوش لازم است سوالات زیر را از خود بپرسید. پاسخ این سوالات باعث می شود کفپوش مناسب را انتخاب و خریداری نمایید:

  • چه استفاده­ ای از مکان خواهید داشت؟
  • چه کسانی روی کفپوش ها خواهند رفت و از آنهااستفاده خواهند کرد؟
  • آیا استفاده کنندگان با پای برهنه روی کفپوش می روند ؟ یا با کفش مخصوص ورزش ؟ یا با کفش عادی یا پوتین و کفش های استوک دار؟

۳ مزیت کفپوش های فومی

۱٫قیمت کفپوش فوم ارزان است

فوم کف اتاق یا کفپوش فومی یکی از ارزان ترین گزینه های کفپوش است. می توانید تایل های تاتامی  با کیفیت بالا را با قیمت ارزان تهیه کنید. کفپوش فوم همچنین به دلیل هزینه نگهداری پایین و قابل شستشو بودن بسیار مقرون به صرفه است.

به علاوه ، در صورت بروز هرگونه آسیب جدی در برخی از قسمت های کف ، کاشی کف کف می تواند به راحتی برای موارد جدید جابجا شود. این بدان معناست که اگر و در هنگام تصادفات اتفاق بیفتد ، می توان روند استرس زا و پرهزینه ای را برای تعویض کف کل محیط فراموش کرد. فقط با جایگزینی چند تایل ارزان قیمت می توانید این عمل را انجام دهید و کف محیط را ترمیم و نوسازی نمایید.

۲٫  ایجاد شادی و خلاقیت در کنار ایمنی برای کودکان

رنگهای متنوع و شادی برای کفپوش های تاتمی  های کف  وجود دارد. این کفپوش ها در ده ها رنگ درخشان و پر جنب و جوش تولید می شوند که می توانند برای ایجاد طرح های سرگرم کننده مخلوط و همسان شوند.  از این محصولات فومی برای طراحی اتاق کودک به وفور استفاده می شود. هنگامی که در مورد ایمن سازی مکانی کف مهدکودک و مراکز مراقبت روزانه صحبت می کنید، همواره فوم های تاتامی جاذب ضربه و سفت EVA را پیشنهاد می کنیم. ایمنی نکته ای کلیدی است، اما هنگامی که مراقبت یک کودک نوپا هستید اما کودک دیگری از دید شما غافل مانده است و نزدیک است از روی صندلی بیفتد، با استفاده از این فوم های تاتامی شما یک جفت چشم دوم برای مراقبت خواهید داشت.

کفپوش فومی کف اتاق کودک نه تنها در رنگ های مختلفی قرار می گیرند بلکه در سبک ها و بافت های مختلفی مانند طرح های کفپوش عروسکی اتاق کودک نیز به چشم می خورند. این که آیا شما به یک کف سیاه و یا یک اتاق با سه رنگ مختلف علاقه مندید و یا کفپوش فومی کف اتاق کودک یا باشگاه خانگی را تک رنگ یا رنگی و طرحدار تزیین کنید یک انتخاب شخصی است.

کفپوش فوم طرحدار کودک

۳٫حمل و نصب آسان کفپوش اسفنجی

کفپوش تاتامی در اتاقهای کودک و به عنوان عضوی اصلی از تجهیزات خانه بازی و اتاقهای مهد کودک بسیار محبوب است. نصب تاتامی ها بسیار ساده است. حتی بچه های خانواده نیز می توانند این تایل ها را در کنار هم قرار دهند. این بدان معنی است که بر خلاف سایر کفپوش ها تاتامی ها نیازی به تخصص فنی برای نصب ندارند. همچنین هیچ ابزار یا چسب اضافی لازم نیست.  خاصیت نرم فوم باعث می شود تا آنها هنگام محافظت و بازی کردن ، از کودکان محافظت کنند. از اینرو این تاتامی ها زیر سرسره کودک در خانه ، مهد کودک و خانه بازی نیز برای ایمنی و ضربه گیری استفاده می شود. همچنین برای ضربه گیری دیوار مهدکودک و خانه بازی از دیوارپوش مهد کودک استفاده می شود.  هم کفپوش و هم دیوارپوش خاصیت ضد آب بودن دارند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

این دلایل در میان بسیاری دلایل دیگر فوم کف اتاق را برای برای تعداد زیادی از فضاها انتخاب بسیار مناسبی کرده است.فوم تاتامی EVA توانایی و امادگی لازم برای دفع ضربه و مقابله را دارند. آنها را به عنوان بخشی از استراتژی ایمن سازی کف مهدکودک محافظت در نظر بگیرید. فاصله ناچیز بین سر کودک و زمین می تواند هنگامی که کف زمین با سرامیک سرد و سفت پوشانده شده است یا حتی فرشی بر روی زمین سیمانی انداخته شده است می تواند فاجعه آفرین باشد. اما هنگامی که از فوم تشک تاتامی  EVA با حداقل ضخامت ۱۰ یا ۲۰ میلی متر استفاده می کنید، به سادگی می توانید نفسی به راحتی بکشید . چون این فوم ها توانایی کافی برای جذب انرژی ناشی از ضربه کودک را دارد و به این ترتیب کودک می تواند به بازی خود ادامه دهد. با استفاده از مت های فوم کف اتاق در خانه بازی می توانید ایمنی را برای کودکان و آسایش خیال خود را در هنگام بازی آنان فراهم کنید.کفپوش کف اتاق کودک

هیچ چیز به اندازه وجود محیط و فضایی امن برای بازی کودکان در مهد کودک و مراکز نگهداری روزانه از کودکان نمی تواند آرامش خاطر را برای والدین و مسئولان مرکز به ارمغان بیاورد. کفپوشی که هم غیر سمی باشد و هم به سادگی قابل تمیز کردن باشد. تشک های فوم کف اتاق و مهدکودک می توانند به سادگی با آب تمیز شوند. انها برای استفاده کودکان طراحی و ساخته شده اند. فقط یک جاروی مختصر و شاید یک تمیز کننده ملایم با آب تمام آن چیزی باشد که برای مراقبت در برابر کثیفی، گرد و خاک، شن و ریختن آب میوه نیاز دارید. در تولید فوم کف اتاق تمام اصول ایمنی و استاندارد رعایت شده و هیچ ماده شیمیایی و سمی ای در ساخت فوم های تاتامی کودک و کفپوش مهدکودک  استفاده نشده است.

فوم کف اتاق برای کفپوش باشگاه خانگی

اگر شما بدنبال ساخت مکانی هستید که بزرگسالان بتوانند در آن به انجام تمرینات ورزشی و رزمی مانند تکواندو ، کاراته ، جودو یا کونگ فو بپردازند باید نوع دیگری از فوم باشگاه مانند تشک تاتامی ورزشی یا تاتامی فدراسیونی را انتخاب نمایید (یا تشک­هایی با ضخامت بالاتر از ۳ سانت که در هم چفت می­شوند). البته در جاهایی مانند باشگاههای بدنسازی ممکن است نیاز به قراردادن دستگاه های سنگین ورزشی مانند تردمیل داشته باشید که در اینصورت شاید نیاز به کفپوش گرانولی داشته باشید.

فوم اسفنج باشگاه وزن سبکی دارد و نصب آن آسان است. به سادگی می­توانید تاتامی ها را در هم چفت کرده و در مکان مورد نظر قرار دهید. در کناره های فوم های باشگاهی نوارهای مرزی هم وجود دارند که می­توانید به لبۀ قطعات کناری وصل کنید و یک طرح جزیره­ای ساده ایجاد نمایید. همچنین نوارهای ۹۰ درجه ­ای وجود دارند که با استفاده از آنها در کنار دیوارها می­توانید، نصب کفپوش ها بر روی دیوار را نیز ادامه دهید.

از تشک­های اسفنجی و فوم ای وی آ می­توان در ساخت تجهیزات ورزشی نیز استفاده نمود. ما در نوین فوم با دانستن اینکه شما چه  استفاده ­ای از کفپوش خواهید داشت، چه کسانی بر روی این کفپوش فعالیت خواهند داشت و چه مدت از این کفپوش استفاده خواهید کرد، می­توانیم به شما کمک کنیم تا محصولی را مطابق با نیاز خود انتخاب نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش ورزشی و قیمت فوم کف اتاق ، کفپوش باشگاه خانگی ، فوم  کف اتاق، تاتامی فدراسیونی و کفپوش مهدکودک و فوم اتاق کودک همین امروز با تماس با شماره های ما از مشاوره رایگان کادر فنی ما استفاده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *